187842
۱۴ آذر ۱۳۹۷
بازیکن نوجوان بسکتبال بانوان بوشهر:

مدرسه می‌روم و به تمرینات تیم نمی‌رسم

بازیکن جوان تیم بسکتبال بانوان باژوند بوشهر گفت: در شهر کازرون به مدرسه می‌روم و به همین دلیل به همه جلسات تمرینی تیم در بوشهر نمی‌رسم.

به گزارش کودک پرس ، مژده نظری درباره شرایط تیم باژوند بوشهر توضیح داد: من و سه بازیکن دیگر در ترکیب باژوند غیربومی هستیم. با توجه به اینکه باید در کازرون مدرسه بروم، فقط روز‌های چهارشنبه به تیم اضافه می‌شوم و تمرین ندارم. از طرفی با توجه به شرایط تمرینی تیم، انسجام تیم‌های دیگر را نداریم.

وی افزود: تیم‌های دیگر اسپانسر هم دارند، در حالی که مربی ما اسپانسر تیم هم هست و با این شرایط امکان جذب بازیکنان بهتری نبود. ما هم پول نمی‌گیریم.

می توانستیم همراه تیم جوانان به هند برویم

بازیکن تیم بوشهر ادامه داد: امسال اعزام‌های بین المللی زیادی وجود داشت که متاسفانه از دست دادیم. مهمترین آن هم مسابقات دسته ب آسیا بود که به جز خودم به نظرم عسل محسنی واقعا بازیکن خوبی بود که باید دعوت می‌شد. این را به خاطر دوستی نمی‌گویم و افراد زیادی همین نظر را دارند.

نظری که پارسال همراه تیم ملی نوجوانان به مسابقات دسته دو آسیا رفته بود، گفت: خودم هم می‌توانستم همراه تیم ملی جوانان به مسابقات قهرمانی دسته ب زیر ۱۸ سال آسیا بروم. من و عسل محسنی دو نفر آخری بودیم که از ترکیب تیم خط خوردیم. شخصا اعتقاد دارم که توانایی حضور در تیم را داشتم؛ اما نظر مربی‌ها بود و باید به این نظر احترام گذاشت.

ملی پوش سابق تیم نوجوانان با وجود احترام به نظر مربیان تاکید کرد: کاش حداقل آمار مسابقات ملی نوجوانان و عملکرد ما در لیگ نوجوانان و مسابقات آموزشگاهی پارسال را می دیدند که بعد از فاطمه آقازادگان دومین امتیازآور برتر در مسابقات داخلی بودم.

وی با اشاره به بدشانسی‌های خود ادامه داد: اردوی سه نفره اول در مالزی، انگشت دستم برگشت و در مجموع شش روز دستم در گچ بود. پس از آن هم برای مسابقات سه نفره آرژانتین دعوت شدم؛ اما مشکل این بود که در هیچ مسابقه رسمی سه نفره‌ای داخل کشور شرکت نکرده بودم و طبق قوانین حق حضور در مسابقات را نداشتم. زینب غفاری و خیلی از بازیکنان دیگر هم تجربه مسابقات سه نفره نداشتند و به همین دلیل امکان حضور در تیم ملی را پیدا نکردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار