187794
۱۴ آذر ۱۳۹۷
به همت جمعی از طلاب خوابگاهی صورت می‌گیرد:

اجرای دو تئاتر عروسکی کودکانه ویژه دانش‌آموزان هدی و نونهالان مهد

رئیس امور خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از اجرای دو تئاتر عروسکی کودکانه ویژه دانش‌آموزان دبستان هدی و نونهالان مهدکودک توسط جمعی از طلاب خوابگاهی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، اشرف السادات ارمکان عنوان کرد: با توجه به رسالت مهم طلاب در امر تبلیغ و استفاده از ظرفیت هنر در این راستا، اداره امور خوابگاه‌ها در نظر دارد تا از ظرفیت اجرای نمایش در گسترش معارف دینی گام بردارد.

رئیس امور خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: جمعی از طلاب خوابگاهی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام جهت ارائه مفاهیم اخلاقی و تربیتی برای کودکان و نونهالان اقدام به برگزاری تئاتر کرده‌اند تا با شیوه ای جذاب، کودکان و نونهالان را با موضوعات دینی آشنا کنند.

ارمکان افزود: به همت طلاب خوابگاهی، تئاتر عروسکی «رفاقت» و «جنگل سبز» برای دانش‌آموزان دبستان هدی و نونهالان مهد کودک شکوفه های بهار برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: تئاتر عروسکی «رفاقت» روز دوشنبه ۱۲ آذرماه ساعت ۱۲:۳۰ ویژه دانش‌آموزان دبستان هدی و تئاتر عروسکی «جنگل سبز» روز چهارشنبه ۱۴ آذرماه ساعت ۱۰ ویژه نونهالان مهد در سالن نمازخانه خوابگاه اجرا می‌شود.

 

رئیس امور خوابگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: این برنامه ارزشی حاصل تلاش و همت جمعی از طلاب خوابگاه است که با شیوه‌ای جذاب، آموزش مفاهیم اخلاقی و تربیتی دینی مناسب سن کودکان را به تصویر می‌کشند.

 

 

 

 

منبع: حوزه علمیه قم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار