187772
۱۴ آذر ۱۳۹۷
روابط عمومی فرودگاه یزد اعلام کرد:

خبر فوت کودک ۸ ساله در پرواز مشهد – یزد تایید شد+ علت فوت

ابتدای هفته خبری ناگوار در رسانه‌ها منتشر شد که این خبر حکایت از فوت یک کودک ۸ ساله در پرواز مشهد-یزد داشت. روابط عمومی فرودگاه یزد، با تایید این خبر علت فوت را اعلام کرد.

به گزارش کودک پرس ، محمدجواد ادیب با اشاره به انتشار خبر فوت یک کودک هشت ساله در پرواز مشهد به یزد اظهار داشت: این اتفاق مربوط به پرواز شب گذشته مشهد به یزد بوده است.

وی با بیان اینکه این کودک تبعه افغانستان و دچار بیماری تالاسمی بوده است،‌ افزود: این کودک به دلیل وخامت بیماری در مسیر پرواز جان خود را از دست داده است.

ادیب خاطرنشان کرد: والدین و همراهان این کودک هشت ساله از بیماری وی آگاهی داشتند و در جریان وخامت حال کودک خود بوده اند.

وی با اشاره به اینکه کادر پرواز نیز به واسطه مجوز پزشک معالج، اجازه ورود به هواپیما را صادر کردند، افزود: خلبان و کادر پرواز نیز در جریان وخامت حال بیمار قرار داشتند با این حال به دلیل ارائه مجوز پزشک، انتقال کودک انجام شده اما متاسفانه در مسیر کودک جان خود را از دست داد.

ادیب خاطرنشان کرد: عملا در هواپیما امکان نجات وجود نداشت زیرا پرواز در نقطه جغرافیایی قرار داشت که بازگشت به مشهد یا ادامه مسیر به سمت یزد، به یک زمان واحد نیاز داشت.

 

وی اظهار داشت: با اطلاع رسانی کادر پرواز به فرودگاه یزد، امکانات در فرودگاه فراهم شد اما کودک قبل از فرود، جان خود را از دست داده بود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار