187677
۱۳ آذر ۱۳۹۷
در تهران؛

اعلام اسامی هیئت هفت نفره برای بررسی آثار یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی

با معرفی هیئت انتخاب یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، این هیئت بررسی آثار پذیرفته شده در این رویداد هنری را از روز پنج‌شنبه ۱۵ آذر آغاز خواهند کرد.

به گزارش کودک پرس ، انتخاب اولیه‌ی فیلم‌های بخش مسابقه ایران و بین‌الملل این جشنواره را گروهی هفت نفره در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام خواهند داد.

بر اساس این خبر، امسال ۵۶۸ فیلم در بخش مسابقه ایران و بیش از ۱۰۰۰ فیلم از 83 کشور جهان در بخش مسابقه بین‌الملل یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران شرکت کرده‌اند.

بر همین اساس، «اسماعیل شرعی» مدیر آموزش و مدرس انیمیشن و داور جشنواره‌های متعدد، «محمد خیراندیش» نویسنده و کارگردان انیمیشن، «امید خوش‌نظر» عضو پیوسته‌ی انجمن فیلم‌سازان انیمیشن بین‌الملل و نویسنده و کارگردان انیمیشن، «رضا منتظری‌مقدم» دبیر پیشین شورای راهبردی فیلم ۱۰۰ و سردبیر و تهیه کننده‌ی برنامه‌های تلویزیونی، دبیر سابق گروه ادب و هنر روزنامه همشهری و گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری مهر، «مریم خلیل‌زاده» نویسنده، طراح و کارگردان انیمیشن، «بابک نکویی» تهیه کننده و کارگردان انیمیشن و مدیر و مؤسس استودیو گنبد کبود و «علی نوری‌اسکوئی» نویسنده و کارگردان و مدیر هنری پروژه‌های مختلف داستانی، مستند و انیمیشن، اعضای هیئت انتخاب یازدهمین دوره جشنواره پویانمایی را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره‌ی این جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.tehran-animafestival.ir مراجعه کنند.

این جشنواره در چهار بخش «مسابقه»، «خارج از مسابقه»، «نمایش ویژه» و «چشم‌انداز» از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در تهران از سوی کانون پرورش فکری برگزار خواهد شد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار