187503
۱۲ آذر ۱۳۹۷

شاهو با کروموزوم اضافه به استقبال رکورد شنای استقامت می‌رود

شاهو محمدی نوجوان ۱۳ ساله اهل شهرستان مهاباد با یک کروموزوم اضافه، روز سه‌شنبه رکورد شنای استقامت ایران را در ارومیه و در حضور نمایندگان کمیته ثبت رکورد فدراسیون همگانی خواهد شکست.

به گزارش کودک پرس ، شاهو محمدی نوجوان ۱۳ ساله اهل مهاباد، که با یک کروموزوم اضافه به بیماری سندروم داون مبتلاست روز سه شنبه ۱۳ آذرماه با شعار ” من فقط یک کروموزوم اضافه دارم” در استخر مخابرات شهرستان ارومیه رکورد شنای استقامت در ایران را خواهد شکست.

این نوجوان که از رقابت با شناگران دیگر ترسی ندارد، درحالی سه شنبه قرار است مسافت ۳ کیلومتری را شنا کند که علاوه بر این رشته ورزشی، در قایقرانی و همچنین نواختن موسیقی نیز مهارت دارد.

 

 

شاهو محمدی درخصوص رکوردشکنی اش گفت: ورزش و بخصوص رشته شنا از ورزش‌های مفرح است و می خواهم نشان دهم هیچ نوع بیماری مانع از ورزش کردن نمی شود و روز سه شنبه این اتفاق را اثبات خواهم کرد.

گفتنی است، شاهو محمدی تمرینات آماده سازی خود را برای شرکت در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آغاز کرده و بنا به گفته مربیانش برای درخشش در این مسابقات مصمم است.

شاهو با عشق و علاقه و پشتکاری که دارد نشان می دهد که خواستن توانستن است.

نمایندگان کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزش‌های همگانی برای ثبت رکورد در این برنامه حضور خواهند داشت ضمن اینکه علی نصیری مربی شاهو که خود یکی از رکوردداران شنای استقامت می باشد، او را همراهی خواهد کرد.

 

پدر شاهو می‌گوید: خدا را شاکرم که مرا برای نگهداری از فرشته کوچک و مهربانش انتخاب کرده است.

 

 

 

 

منبع: خبرآنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار