موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
187375
۱۱ آذر ۱۳۹۷

دومین جشنواره کتاب سبک زندگی اسلامی کودک و نوجوان برگزار می‌شود

دفتر تبلیغات همزمان با ولادت محمد صلی‌الله علیه و آله و در جهت شناسایی و پرورش نویسندگان و جوانان متعهد و خلق آثار ارزشمند ادبیات دومین جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی با محوریت کتاب کودک و نوجوان را برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، جشنواره کتاب سال سبک زندگی اسلامی در سال دوم به کتاب های کودک و نوجوان می پردازد. این جشنواره به همت دفتر تبلیغات اسلامی و با هدف شناسایی نویسندگان و ناشران فعال در این زمینه و معرفی به مخاطبان برگزار می شود.
بر پایه فراخوان اعلام شده از سوی دبیرخانه دومین جشنواره کتاب سال و سبک زندگی جشنواره امسال در بخش های رمان برای گروه های سنی کودک (تالیف و ترجمه) و متن علمی و مهارتی ویژه نوجوان ( تالیف و ترجمه ) برگزار می شود.

آثاری که در فاصله زمانی سال 1395 و 1396 منتشرشده اند می توانند در این دوره از جشنواره شرکت کنند. در تعداد کتاب های ارسالی محدودیتی وجود ندارد. همچنین کتابهای مربوط به گروه سنی (ب) و بالاتر و کتاب های گروه سنی ( الف ) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضیان شرکت در جشنواره تا پایان وقت اداری 30 آذر ماه ، برای ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره فرصت دارند.

 

آیین پایانی دومین دوره جشنواره کتاب سال سبک زندگی و معرفی برگزیدگان همزمان با ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها در اسفند ماه 1397 برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار