187369
۱۱ آذر ۱۳۹۷
مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش خبرداد؛

مبادله روزانه ۵۰۰ کلمه بین فرزندان و والدین/ اجرای دوره‌های گفت‌وگو در ۱۲۰۰ کلاس

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد کلمات رد و بدل شده در خانواده بین والدین و فرزندان از روزی۱۵۰۰ کلمه به ۵۰۰ کلمه کاهش یافته است.

به گزارش کودک پرس ، فرحنار مینایی‌پور مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش در نشست هم‌اندیشی گفت‌وگوی بین نسلی که در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: گفت‌و‌گوی بین نسلی از دی ماه سال گذشته با همکاری معاونت زنان ریاست جمهور در ۵ فرهنگسرا اجرا شد.

وی ادامه داد: کارگروه گفت‌وگو در دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد و ۴ دوره گفت‌وگو برای بانوان برگزار شد.

مینایی‌پور به برگزاری نشست تخصصی گفت‌وگو اشاره کرد و گفت: برای این منظور آموزش دانش‌‌آموزان توسط اساتید در استان‌ها پیش‌بینی شد و بودجه تأمین شد و در این راستا جلسات گفت‌وگو بین دختران در ۴ قسمت شامل گفت‌وگوی دانش‌آموزان با دانش‌آموزان، گفت‌وگو دانش‌‌آموزان با والدین، گفت‌وگوی دانش‌آموزان با اولیای مدرسه و گفت‌وگوی دانش‌آموزان مسؤولان شهر است.

وی اضافه کرد: این طرح در ۱۲۰۰ کلاس در سراسر کشور اجرا می‌شود که شیوه نامه آن ارسال شد و از امروز این دوره‌های گفت‌وگو آغاز شده است.

 

وی به کاهش زمان گفت‌وگو در خانواده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: تعداد کلمات رد و بدل شده در خانواده از روزی۱۵۰۰ کلمه به ۵۰۰ کلمه کاهش یافته است که البته از جمله دلایل افزایش حضور فرزندان در فضای مجازی است و کاهش گفت‌وگوی بین نسلی است.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار