187193
۱۰ آذر ۱۳۹۷

نوجوان مهابادی قهرمان استعدادهای برتر تنیس روی میز کشور شد

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «الینا رحیمی» نوجوان شایسته این شهرستان در مسابقه‌های استعدادهای برتر تنیس روی میز کشور موفق به کسب مقام اول و مدال طلا شد.

به گزارش کودک پرس ، قرنی مصطفی پور افزود: این رقابت ها در رده سنی 12 تا 14 سال با حضور 123 بازیکن برتر کشور از 31 استان طی سه روز به میزبانی کرج برگزار شد.
وی ادامه داد: در بخش انفرادی الینا رحیمی توانست با شکست تمامی حریفان خود و بدون شکست حتی در یک ست عنوان نخست این رقابت ها را با شایستگی به خود اختصاص دهد.
مصطفی پور اضافه کرد: این پینگ پنگ باز آینده دار مهابادی در دور مقدماتی توانست با هفت پیروزی به فینال این رقابت ها راه پیدا کند و در بازی فینال نیز با نتیجه سه بر صفر فاطمه سادات کیایی از البرز را شکست داد و به مدال طلا دست یابد.

وی همچنین بیان کرد: در بخش 2 نفری نیز الینا رحیمی به همراه سایه محمدی در قالب تیم آذربایجان غربی متشکل از چهار نفر توانستند مقام سوم تیمی را پس از تیم های بوشهر و مازندران کسب کنند.
به گزارش ایرنا، الینا رحیمی متولد 1383 در مهاباد طی سه سال گذشته به عضویت تیم ملی نونهالان تنیس روی میز کشور درآمده است و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه اش دارد.

مهاباد دارای 45 هیات ورزشی در رشته های مختلف و 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی در مهاباد فعال است.

این شهرستان با 237 هزار جمعیت در جنوب آذربایجان غربی دارای 9 هزار ورزشکار است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار