187085
۰۸ آذر ۱۳۹۷

سیستان و بلوچستان رتبه دوم جشنواره قصه‌گویی منطقه‌ای را کسب کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان رتبه دوم مرحله منطقه ای بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی را کسب کرد.

به گزارش کودک پرس ، معصومه هادی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه دوم مرحله منطقه ای بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان  نوجوان سیستان و بلوچستان گفت: در این دوره از مسابقات قصه‌گویی سارا کاهبازیان مربی‌مسئول مرکز فرهنگی هنری شهرستان کنارک رتبه‌ی دوم مرحله‌ی منطقه‌ای(منطقه‌ی چهار) را به دست آورد.

 

وی ادامه داد: این رقابت، روزهای ششم و هفتم آذرماه با حضور 25 قصه‌گو از استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد و هرمزگان به میزبانی کرمان برگزار شد که سارا کاهبازیان از سیستان و بلوچستان به مرحله‌ی کشوری راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: کاهبازیان در مرحله‌ی استانی این جشنواره، که 26 و 27 مهرماه سال جاری در زاهدان برگزار شد، با قصه‌ی «دخترک موفرفری» رتبه‌ی نخست را به خود اختصاص داده بود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان  نوجوان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: وی به همراه سایر برگزیدگان از دیگر مناطق کشور با یک‌دیگر رقابت خواهند کرد و برگزیدگان مرحله‌ی نهایی در شب یلدا معرفی می‌شوند.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار