187018
۰۸ آذر ۱۳۹۷

نجات ۲ کودک از حریق یک منزل مسکونی در کاشان/ پیک نیک روشن در تراس عامل آتش‌سوزی شد

مدير روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری کاشان از نجات دو کودک در جریان حریق منزل مسکونی توسط آتش‌نشانان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، «روح الله فدایی» گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی کاشان مبني بر مشاهده حریق در طبقه اول ساختمانی واقع در شهرک خاتم الانبیای این شهرستان، آتش نشانان در قالب تیم های اطفای حریق و امداد و نجات با خودروی عملیاتی از ايستگاه شماره پنج شهدای آتش نشان، سریعا به محل حريق اعزام شدند.

 

مدير روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان افزود: نیروهای آتش نشانی، پس از اینکه متوجه حضور افرادی در این حریق شدند اقدامات لازم را در خصوص نجات افراد گرفتار در آتش و مهار آتش انجام دادند که در جریان این حریق دو کودک دو و هفت ساله با تلاش به موقع آتش نشانان کاشانی نجات یافتند.

 

وی با بیان اینکه آتش سوزی ناشی از پیک نیک روشن داخل تراس ساختمان بوده است گفت: این کودکان  تنها در منزل بودند و آتش نشانان با حضور به موقع آتش را مهار و از گسترش آن به دیگر قسمت‌های منزل جلوگیری کردند و کودکان را نجات دادند.

 

فدایی افزود: بمنظور جلوگیری از خطرات و مواجه نشدن با این گونه حوادث اگر والدین ناچار به تنها گذاشتن فرزندانشان در منزل شدند، باید حتما از یک نفر مراقب درخواست کنند تا کنار آنان بماند.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار