186478
۰۳ آذر ۱۳۹۷

لحظه پرت شدن دختر نوجوان در پارک بازی!+ فیلم

پرتاب دختر ۱۲ ساله از فرگرند در یکی از پارک‌های بازی اکوادور صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد.

به گزارش کودک پرس ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناکی را در یکی از پاک های بازی “کیتو”، پایتخت کشور اکوادور واقع در شمال غربی قاره آمریکای جنوبی به تصویر می کشد. این ویدئو لحظه سقوط یک نوجوان را در اثر لغزیدن از صندلی اش از یک “فرگرند راید” نشان می دهد.

در ابتدای این ویدئو این نوجوان 12 ساله که هویتش مشخص نشده است در حالی که از صندلی خود آویزان است دیده می شود. در ادامه در حالی که این دختر آویزان شده است و فرندگرند به حرکت خود ادامه می دهد او از ارتفاع زیاد در مقابل چشمان وحشت زده شاهدان عینی به زمین سقوط می کند.

صدای فریاد سایر کودکانی که شاهد این صحنه وحشتناک بودند شنیده می شود. بنا به گزارش رسانه های محلی اکوادور این فرگرند تا اطلاع ثانوی و تکمیل تحقیقات در مورد علت دقیق این حادثه بسته شده است. پس از این حادثه این نوجوان که دچار جراحت شده بود بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. حال او پس از انجام آزمایش و درمان های اولیه مساعد گزارش شده است. بنا به گفته رسانه های محلی علت این حادثه نقص مکانیکی بوده است. این در حالی است که مسئولان این پارک بازی خطای انسانی را علت وقوع حادثه دانسته اند. تحقیقات پلیس اکوادور در مورد علت دقیق وقوع حادثه ادامه دارد.

 

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می شود که دیروز نیز وقوع حادثه ای مشابه در یکی از پارک های بازی اندونزی خبرساز شده بود. در ویدئویی که منتشر شده بود عده ای از گردشگران را در هوا در حالی که آویزان بودند نشان می داد. ظاهرا نقص فنی چرخ و فلک موجب این حادثه شده بود. خوشبختانه در آن حادثه به هیچ یک از گردشگران آسیبی وارد نشد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار