186240
۳۰ آبان ۱۳۹۷
با مشارکت مربیان و فعالان فرهنگی؛

جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک‌ونوجوان در اردبیل برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان اردبیل از برگزاری مطلوب جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک‌ونوجوان در این استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، زعفر احدزاده در مراسم تجلیل از مربیان و اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان استان اردبیل تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، برنامه‌های مختلفی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ترتیب داده شده که یکی از مهمترین برنامه‌های درنظر گرفته شده برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان بود.

وی افزود: کانون پرورشی متولی بسیاری از برنامه‌های مهارتی و آموزشی در بین کودکان و نوجوانان بوده و در این خصوص ۴۰ عنوان اقدام فرهنگی، هنری و ادبی در راستای دستیابی به اهداف مدنظر برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ادامه داد: کتاب میراث گران بهایی بوده که از تاریخ بشریت چه در زمانی که به صورت کتیبه یا سنگ‌نوشته تهیه می‌شد و چه از پیدایش صنعت چاپ، با رویکرد بسیار مناسب و تأثیرگذاری شگرفی در اعتلای ارزش‌های اخلاقی و افزایش علم و مهارت‌ گروه‌های مختلف سنی ایفای نقش کرده است.

احدزاده یادآور شد: برای برخورداری از نسلی کتابخوان که دوستی نزدیکی با این یار مهربان داشته باشند، نیازمند توجه به برنامه‌های تربیتی و فرهنگی از سنین پایه به ویژه در بین کودکان و نوجوانان هستیم.

وی ادامه داد: ظرفیت مهم کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی در بین دستگاه‌های اجرایی مختلف همچون سازمان بهزیستی نباید نادیده انگاشته شود تا با ورود تخصصی به موضوع آموزش و تربیت جامعه هدف اقدامات ارزنده‌ای انجام پذیرد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اضافه کرد: پیش از این با برگزاری جشنواره قصه‌گویی منطقه یک کشور به میزبانی اردبیل شاهد حضور قصه‌گویان و مربیان فعال بسیاری از مهدهای کودک استان بودیم و چنانچه این موضوع با افزایش دانش و مهارت‌آموزی‌ مربیان همراه شود، به نتایج ارزشمندی در بعد تربیتی کودکان دست خواهیم یافت.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار