186160
۳۰ آبان ۱۳۹۷

دوره بصیرت همسران با موضوع مسائل مربوط به دوران بلوغ نوجوان در شهرستان زرین شهر برگزار گردید

دوره بصیرت همسران با موضوع مسائل مربوط به دوران بلوغ نوجوان در شهرستان زرین شهر روز یکشنبه 27 آبان ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان، رحمتی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه شهدای منطقه اصفهان، حجت الاسلام بابائی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان و جمعی از خانواده‌های ساکن شهرک در سالن سینمای شهرک شهید نامجو صنایع دفاع شهرستان زرین شهر برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران رحمتی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه شهدای منطقه اصفهان با تبریک آغاز امامت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با اشاره به لزوم وحدت شیعه و سنی در عصر حاضر خاطر نشان کرد شادی و نشاط در این ایام باید به گونه ای باشد که به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی خدشه ای وارد نکند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به اهمیت و جایگاه رفیع نماز در میان احکام اسلامی مطالبی را پیرامون جذب و ترغیب نوجوانان و جوانان به نماز بیان نمود.

 

وی با اشاره به آیات و روایات اقامه نماز را وظیفه همه انبیاء دانست و افزود نماز محور پذیرش همه اعمال در دنیا و آخرت است. حجت الاسلام رنجبر با اشاره به این که همه ما آرزوی خوشبختی و سعادت فرزندانمان را داریم به تبیین و تفسیر کلمه فلاح با توجه به آیات سوره مؤمنون و سوره أعلی پرداخت.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در آذر ماه سال جاری با عنوان شیوه ها و مهارت های دعوت فرزندان به نماز افزود نماز خواندن والدین در حضور فرزندان، خوش برخوردی و محبت آنان به فرزندان و بردن آنان به مسجد می تواند نقش بسزائی در فرهنگ سازی و نهادینه کردن اقامه نماز در جامعه اسلامی داشته باشد.

 

 

 

منبع: ستاد اقامه نماز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار