185846
۲۸ آبان ۱۳۹۷
استاندار قزوین تأکید کرد:

ضرورت تدوین سیر مطالعاتی برای کودکان و نوجوانان

استاندار قزوین گفت: باید برای کودکان و نوجوانان سیر مطالعاتی در نظر گرفته شود تا نوجوان بتواند در حوزه علاقه‌مندی خود، سیر مطالعاتی را طی کند.

به گزارش کودک پرس ، استاندار قزوین در مراسم تجلیل از کتابداران که در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: آگاهی، مهم‌ترین نیاز انسان حتی قبل از نیازهای فیزیکی است.

وی افزود: در دنیای امروزی و شرایطی که هرلحظه یک تحول مهم اجتماعی در دنیا رقم می‌خورد، آگاهی و دانستن یک نیاز اساسی و مهم است.

استاندار قزوین بیان کرد: مشاهدات به ما کمک می‌کند تا ما به‌صورت سطحی به آگاهی دست‌یابیم این در حالی است که امروز با موجی از اطلاعات در فضای مجازی مواجه شده‌ایم اما این هجوم اطلاعات سبب سردرگمی شده است.

زاهدی با اشاره به اینکه همه داده‌هایی که در فضای مجازی به ما منتقل می‌شود ممکن است معتبر نباشند، گفت: اگر کوروش کبیر چند هزار سال زندگی می‌کرد بازهم از او این تعداد مطلب بر جای نمی‌ماند.

وی بابیان اینکه کتاب یک نیاز اساسی است که مورد غفلت واقع‌شده است، عنوان کرد: کتاب یک اثر شناسنامه‌دار بوده و قطعاً بیش از مطالب فضای مجازی مورد تأیید و اعتبار است.

 

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: باید برای کودکان و نوجوانان سیر مطالعاتی در نظر گرفته شود به‌این‌ترتیب که باید زمینه‌ای فراهم شود تا نوجوان بتواند در حوزه علاقه‌مندی خود سیر مطالعاتی را طی کند.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار