185782
۲۷ آبان ۱۳۹۷

واکنش فدراسیون رزمی به حاشیه‌های تمرین جنجالی یک مربی مرد با دختر نوجوان

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی نسبت به ویدیو منتشر شده از تمرین یک دختر نوجوان موی‌تای کار با مربی مرد واکنش نشان داد.

به گزارش کودک پرس ، در چند روز اخیر ویدیویی از تمرین یک دختر نوجوان که لباس موی‌تای به تن دارد با یک مربی مرد در پارک منتشر شد که در آن، مربی مرد ضربات شدید را روی دختر نوجوان پیاده می‌کند.

فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی نیز در خصوص این ویدیو گفت: ویدیو مدنظر از صفحه رسمی این مربی در فضای مجازی پخش شده است. اسم فردی که با دختر نوجوان حرکاتی را اجرا می‌کند علی خدایی بوده و سه سال است که با فدراسیون ورزش‌های رزمی هیچ ارتباطی ندارد. بارها با این فرد مشکل داشته‌ و به مراجع مربوطه هم گزارش‌های لازمه را ارائه کرده‌ایم. او در فدراسیون ما صاحب هیچ سبکی نیست و برادرش صاحب سبک است، همانطور که گفتم سه سالی می‌شود که با او ارتباطی نداریم.

او ادامه داد: همانطور که در ویدیو منتشر شده مشخص است، فنونی که اجرا می‌شود از فنون موی‌تای نیست و تنها دختر نوجوان لباس رشته موی‌تای را به تن دارد. با این حال از دو روز پیش پیگیر این موضوع هستیم و هیات استان مازندران خانواده آن دختر را پیدا کرده است. پدر این ختر نوجوان گفته است که با این مربی نسبت خانوادگی داشته‌اند و آن مربی در جمع خانوادگی شروع به آموزش کرده است.

شادنیا در این خصوص که برای بار چندم است چنین کلیپ‌هایی از خانواده فدراسیون ورزش‌های رزمی منتشر می‌شود، توضیح داد: در صورت وقوع چنین اتفاقاتی اگر ارتباطی با فدراسیون ورزش‌های رزمی وجود داشته باشد مسلما برخورد می‌کنیم. اما در این مورد با اینکه هیچ ارتباطی بین فدراسیون و این موضوع وجود ندارد به صورت جدی پیگیر هستیم. اما نکته‌ای که وجود دارد، پدر این دختر گفته‌ است این اتفاق در یک جمع خانوادگی بوده و از منتشر شدن این ویدیو ناراحت هستند.

 

او همچنین در مورد حضور غیر مجاز ورزشکاران رزمی در مسابقات خارج از کشور بدون هماهنگی با فدراسیون ورزشهای رزمی گفت: البته فدراسیون قدرت اجرایی آنچنانی ندارد که مرزها را ببندد و مانع از رفتن ورزشکاران به کشورهای دیگر شود. با این وجود اگر ورزشکاری به صورت غیر مجاز و بدون اطلاع فدراسیون در یک رویداد پرچم ایران را به همراه داشته باشد با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی با بیان اینکه چندین مورد دیگر مانند این دختر نوجوان وجود داشته و از این بابت ناراحت است، توضیح داد: چندین مورد این چنینی وجود دارد که نمی‌توانم بیان کنم اما در مورد آن ها هم اقداماتی را انجام داده‌ایم. با این حال از خانواده‌ها می‌خواهم که اگر قصد چنین کاری را دارند بهتر است از طریق فدراسیون در جریان همه امور قرار بگیرند که آیا این مربیان اصلا صلاحیت تمرین دادن را دارند یا خیر؟ کار خیلی سختی نیست که از فدراسیون استعلام بگیرند. روابط عمومی و وب سایت ما همیشه جوابگوی تماس‌های خانواده‌ها است.

 

فرهنگ شادنیا در خصوص بازنشسته بودن محمود رشیدی نیز گفت: آقای رشیدی بازنشسته نیست و مشکلی برای ادامه همکاری او با فدراسیون ورزش‌های رزمی وجود ندارد. اسناد این مسئله هم در اختیار وزارت ورزش قرار دارد.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار