موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
185585
۲۲ آبان ۱۳۹۷
مجید قناد؛

با مدیران مشکل ندارم/ مساله برنامه‌های کودک نبود اسپانسر است

برنامه‌ساز و مجری کودک و نوجوان گفت: مشکلی با مدیران شبکه دوم سیما ندارم و دلیل کمرنگ شدن برنامه‌های من برای کودکان بروز برخی مشکلات مالی است.

به گزارش کودک پرس ، مجید قناد اظهار کرد: ما از نبود اسپانسر و مشارکت‌کننده در تولید برنامه‌های گروه سنی کودک و نوجوان رنج می‌بریم و تمام تلاشمان بر این است تا به نوعی این مشکل را برطرف کنیم.‌

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی با مدیران شبکه دو در تولید برنامه‌های کودک ندارم، خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم به هر اسپانسری در تولید برنامه‌های کودک و نوجوان اعتماد کنیم بلکه با توجه به شرایط کودکان و ارائه برنامه‌های آموزشی برای آنها سعی می‌کنیم تا از اسپانسرها و پشتیبانی‌کنندگان شایسته و مناسب بهره بگیریم.

برنامه‌ساز کودک و نوجوان شبکه دو گفت: برنامه «در یک گله جا» را در حال تولید داریم که سری قبلی این برنامه با مشارکت وزارت بهداشت و با محوریت سلامت و بهداشت کودکان و نوجوانان تهیه و پخش شد و سری جدید این برنامه تا قبل از عید نوروز تولید و آماده پخش خواهد شد.

قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای به توانمندی این هنر کمک می‌کند

قناد که برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای قصه‌گویی در اردبیل حاضر شده بود، بیان کرد: در این دوره از جشنواره قصه‌گویان توانمند و کارآزموده حضور داشتند که کیفیت برگزاری این جشنواره نسبت به دوره‌های قبل بسیار مناسب و مطلوب بود.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سابقه درخشان و بلندآوازه در صیانت و توسعه هنر قصه‌گویی جایگاه ارزشمندی دارد، تصریح کرد: خوشحال هستیم که با همت کانون قصه‌گوئی ۹۰ ثانیه‌ای راه‌ افتاده و در ۹۰ ثانیه قصه‌گویان ما می‌توانند مفاهیم ارزشمندی را به کودکان و نوجوانان منتقل کنند.

مجری باسابقه صداوسیما همراهی آموزش و پرورش و نهاد خانواده را با این اقدام مناسب کانون ضروری خواند و افزود: ما خوشحال هستیم که در سایه چنین ابتکاراتی با کمک و پشتیبانی نویسندگان و دست‌اندرکاران قصه بهترین پیام‌ها و مفاهیم اخلاقی و تربیتی نسل به نسل و سینه به سینه به فرزندان و نسل‌های آینده انتقال می‌یابد.

 

قناد ادامه داد: نه تنها هنر قصه‌گوئی مورد غفلت قرار نگرفته بلکه خوشحال هستیم که در فضای پرتب و تاب مجازی و راه‌اندازی سایت‌ها و کانال‌های مختلف قصه‌گویی و طرح ۹۰ ثانیه قصه گفتن برای کودکان راه‌اندازی شده و این حرکت‌ها می‌تواند زمینه اعتلای این هنر ارزشمند را فراهم آورد.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار