موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
184550
۱۴ آبان ۱۳۹۷

۱۳ داستان جدید از مجید راستی در راه است

مجید راستی، نویسنده کودک و نوجوان، از تالیف ۱۳ عنوان کتاب جدید برای کودکان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مجید راستی درباره آثار در دست تالیفش گفت: به تازگی مجموعه چهار جلدی با عنوان «قصه خرگوش‌ها» را برای چاپ به نشر جمعه تحویل داده‌ام. در این مجموعه چهار قصه برای کودکان روایت می‌شود که خرگوش‌ها شخصیت‌های اصلی آن هستند و مفاهیم مهارتی، رفتاری به کودکان آموزش داده می‌شود.

این نویسنده در ادامه به اثر دیگرش اشاره کرد و گفت: مجموعه 7 جلدی دیگری شامل قصه‌های کمیک برای کودکان دارم که با عنوان «قصه‌های فندوق و پسته» از سوی نشر سروش منتشر خواهد شد.

وی افزود: همچنین کتاب دیگری دارم که شامل داستان بازآفرینی شده‌ای درباره زندگی حضرت صالح (ع) برای گروه سنی کودک است. این کتاب در قالب مجموعه‌ای درباره زندگی پیامبران که هر عنوان آن بوسیله یکی از نویسندگان کودک نوشته شده، از سوی انتشارات مدرسه منتشر خواهد شد.

راستی همچنین بیان کرد: «اسب چوبی» نیز از دیگر آثار جدید من برای کودکان است که شامل داستانی کوتاه براساس حضور حضرت رضا (ع) در نماز عید قربان است و آن را برای چاپ به انتشارات به نشر داده‌ام.

مجید راستی (متولد 1335) نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان، دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی است.  وی فعالیت خود را از مجله کیهان بچه‌ها در دهه 60 آغاز کرد. از جمله کتاب‌های منتشر شده او می‌توان به مجموعه «قصه‌های بی‌بی و بابا»، «یک تکه آسمان به من بده»، «این سر دنیا، آن سر دنیا»، «موش شو، بگیرمت» و «پسر کوچولویی به اسم قوره» اشاره کرد. «این سر دنیا، آن سر دنیا» یکی از کتاب‌های موفق این نویسنده است که در چهاردهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به عنوان اثر شایسته تقدیر شناخته شد.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "۱۳ داستان جدید از مجید راستی در راه است"

سلام من به هر صورت کتاب یا pdf ماجرای علی کوچولو رو میخام
خواهشا برام بفرستید

آخرین اخبار