184312
۱۳ آبان ۱۳۹۷

ارتقای کیفی برنامه‌های صدا و سیما در حوزه کودک و نوجوان

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از تلاش این مرکز برای شناخت ظرفیت‌ها و ارتقای کیفی برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، در نشست مدیران کل صدا و سیما و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، ظرفیت‌های موجود و توسعه همکاری در راستای ارتقای فرهنگی، هنری و محتوایی برنامه‌های حوزه کودک و نوجوان بررسی شد.

مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به پرمخاطب بودن تولیدات بخش کودک و نوجوان، از تلاش برای شناخت ظرفیت‌ها و ارتقای کیفی این برنامه‌ها خبر داد.

وی افزود: افزایش تعاملات و همکاری دستگاه‌های دولتی و مردم، زمینه ساز و لازمه ارتقای برنامه‌ها، کسب موفقیت‌ها و دستاورد‌های فرهنگی، هنری و محتوایی اثرگذار و مفید در این حوزه است.

عظیمی اضافه کرد: شناخت و معرفی ظرفیت‌های بخش کودک و نوجوان در رشته‌های مختلف را از اولویت‌های مهم صدا و سیمای استان است و از طرح‌ها و برنامه‌های نو، جذاب و کارآمد در این راستا استقبال می‌شود.

فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری هم ضمن تشکر از همکاری خوب و تولیدات مفید صدا و سیما در رابطه با گروه سنی کودک و نوجوان گفت: هنر‌های نمایشی، تئاتر، قصه گویی و شاهنامه خوانی از برنامه‌ها و فعالیت‌های قابل طرح کانون در تولیدات رادیویی و تلویزیونی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار