184163
۱۲ آبان ۱۳۹۷

وصیت‌نامه شهدای نوجوان و جوان باید بازخوانی شود

امام جمعه اردستان گفت: وصیت‌نامه شهدای نوجوان و جوان باید بازخوانی شود تا الگویی برای نسل جوان و آیندگانی که می‌خواهند از رشادت‌های آنها بگویند، شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در مراسم یادواره شهدای اهل فرهنگ و قلم اظهار داشت: شهادت شهید فهمیده در تاریخ دفاع مقدس جاودانه شد.

وی افزود: بعد از چند سال یکی از سران خارجی سینه سپر می کند و برای محکوم کردن ایران می گوید جوان ها را با زور به جبهه می فرستادند که این از کور باطنی آنها است.

امام جمعه اردستان گفت: چه خوب است که زندگینامه شهدای ۱۳ و ۱۴ ساله ها را در قالب کتابی چاپ کنند تا ببینند چه استقامت هایی داشته اند و شهید فهمیده یکی از آنها است.

وی تاکید کرد: وصیت نامه شهدای نوجوان و جوان باید بازخوانی شود تا الگویی برای نسل جوان و آیندگانی که می خواهند از رشادت های آنها بگویند، شود.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: امروز یادواره ۱۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی را گرامی میداریم که برای شهرمان برکت دارد.

عیسی شفیعی در ادامه مراسم ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای دانش آموز اعلام کرد: یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی اردستان هر سال هرچه پربارتر برگزار می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش اردستان اظهار داشت: اردستان بیش از ۱۰۰ دانش آموز و فرهنگی شهید دارد که ۸۳ نفر از این شهدا دانش آموزان جوان و نوجوان هستند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار