184139
۱۲ آبان ۱۳۹۷
سرهنگ قدم زاده خبر داد:

توهم بازی‌های کامپیوتری سه نفر را راهی بیمارستان کرد

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از مجروح شدن سه شهروند به دلیل شلیک گلوله ساچمه‌ای توسط یک نوجوان از طبقه ۷ ساختمان به سمت خیابان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ محمد باقر قدم زاده رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک اظهار کرد: ساعت ۵ بعد از ظهر روز پنج‌شنبه طی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر اصابت گلوله ساچمه‌ای با سرش، وی از ناحیه سر دچار جراحت شده است.

وی اظهار کرد: با حضور ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک در محل مورد نظر با دیدن آثار جراحت بر سر این شهروند، وی را جهت مداوا به بیمارستان منتقل کردند.

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک گفت: پس از گذشت یک روز از این ماجرا در ساعت ۱۶ امروز گزارش اصابت گلوله ساچمه‌ای به دو کارگر (افغانی_ ایرانی) از ناحیه دست و سر در یک ساختمان در حال احداث در همان محلی که روز گذشته یکی از شهروندان مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفته بود به کلانتری اعلام شد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در رابطه با این موضوع ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک بررسی پرونده را دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ قدم زاده بیان داشت: طی اقدامات پلیسی، ماموران کلانتری متوجه شدند که یک پسر بچه ۱۵ ساله از بالکن طبقه ۷ یک ساختمانی اقدام به تیراندازی با یک تفنگ ساچمه‌ای کرده است.

 

وی در ادامه گفت: پس از اخذ مجوز قضایی ماموران کلانتری وارد ساختمان مورد نظر شدند و متوجه تنها بودن پسر بچه در منزل شدند، لذا با برقراری تماس با والدین این نوجوان و اطلاع موضوع به آن‌ها هر سه به اتفاق ماموران پلیس به کلانتری آمدند.

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک با بیان اینکه این نوجوان تک فرزند است و پدر مادر وی شاغل هستند و به ناچار وی در خانه تنها است، گفت: طی اظهارات کودک وی علاقه زیادی به بازی‌های رایانه‌ای دارد و در روز به مدت ۴ ساعت اقدام به بازی رایانه‌ای می‌کند. با توجه به انجام بازی‌های خشن، کودک ابراز تمایل می‌کند که به صورت واقعی اقدام به شلیک با تفنگ ساچمه‌ای در فضای باز کند، لذا با برداشتن تفنگ پدر خود که به مدت ۶ ماه از خرید آن می‌گذشت به بالکن خانه آمده و اقدام به شلیک به سمت خیابان می‌کند که روز گذشته یک نفر از ناحیه سر و امروز هم دو نفر از ناحیه سر و دست به دلیل شلیک گلوله تفنگ ساچمه‌ای توسط این کودک مجروح شدند.

وی تصریح کرد: گلوله‌های شلیک شده به سمت عابر و یکی از کارگران از بدنشان خارج شده است، اما یکی از مجروحان با توجه به ماندن گلوله در دستش همچنان تحت مداوا در بیمارستان است.

 

سرهنگ قدم زاده در پایان گفت: با توجه به اینکه سن این نوجوان زیر ۱۸ سال است وی تحویل خانوده اش داده شده است تا با دستور مقام قضایی پرونده بررسی و حکم نهایی در این خصوص صادر شود.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار