182618
۰۱ آبان ۱۳۹۷

۱۲ هزار جوان گناوه‌ای تحت مراقبت سلامت قرار گرفتند

مسئول واحد مدارس جوان و نوجوان شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: از ابتدای شروع طرح تحول نظام سلامت برای ۱۹ هزار و ۸۳۶ جوان ۱۸ تا ۱۹ سال این شهرستان پرونده سلامت الکترونیک تشکیل شده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۶۸۹ نفر تحت مراقبت مستقیم قرار گرفتند.

به گزارش کودک پرس ، کبری دانیال پور افزود: وضعیت توده بدنی، ارزیابی از نظر خطر ابتلا به فشار خون، بیماری های ریوی غیر واگیر، دهان و دندان، ارزیابی بیماری های منتقله از راه جنسی، سلامت روان و اجتماعی، مشاوره باروری سالم و فرزندآوری، غربالگری اولیه درگیری با مصرف دخانیات و الکل از عمده مراقبت های مربوط به این گروه سنی است که توسط مراقبhن سلامت انجام می شود.

وی اظهارداشت: به منظور مراقبت های حوزه سلامت درگروه سنی جوان این شهرستان برنامه های مدونی انجام شد که دراین ارتباط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه با همکاری دانشگاه پیام نور مراقبت های جمعی از دانشجویان جدید ورود را انجام و پرونده الکترونیک تشکیل و برخی به کارشناس روان و تغذیه ارجاع و مشاوره های لازم داده شدند.

مسئول واحد مدارس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: با توجه به جوان بودن ساختار جمعیتی کشور و نیز روند روبه رشد عوامل خطر محیطی تهدید کننده، سلامت این قشر مهم از جامعه الزامی است.

شهرستان گناوه با جمعیت 103 هزار نفر در شمال استان بوشهر قرار دارد.

 

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار