182313
۲۹ مهر ۱۳۹۷

مردم به نشاط اجتماعی نیاز دارند/ جشنواره تئاتر کودک با مشارکت مردم برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با مدیرعامل شرکت مخابرات همدان دیدار و درخصوص برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت‌وگو کردند.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این نشست با بیان اینکه جشنواره بین المللی تئاتر کودک امسال ۲۵ ساله می شود؛ اظهار کرد: همدان در حوزه کودک و نوجوان پیشتاز است از این رو جشن صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان کشور را در همدان برگزار خواهیم کرد.

علیرضا درویش‌نژاد با بیان اینکه امسال تعداد کشورهای شرکت کننده در جشنواره افزایش خواهد یافت؛ خاطرنشان کرد: بدون همراهی و همدلی دستگاه های استان، این جشنواره به نحو مطلوب برگزار نمی‌شود.

رئیس بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تصریح کرد: مردم نیازمند نشاط اجتماعی هستند و تلاش می‌کنیم این جشنواره با مشارکت و حضور مردم برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه مدیران گذشته تلاش زیادی برای این جشنواره داشتند؛ افزود: مدیران پیشین از آقای صوفی که بنیانگذار جشنواره بودند تا آقای عبادی که چندین دوره این جشنواره بین المللی را به خوبی برگزار کردند؛ شایسته قدردانی هستند.

حامی مالی؛ درج تبلیغات جشنواره در قبوض تلفن، هماهنگی خطوط تلفن و اینترنت پرسرعت برای ستاد برگزاری و محل استقرار میهمانان جشنواره و… از درخواست های ستاد برگزاری جشنواره بود که در این جلسه مطرح شد.

  مدیرعامل شرکت مخابرات همدان هم در این دیدار با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های خوبی در سطح استان برگزار کرده است؛ گفت: تجهیزات مخابراتی مورد نیاز در اختیار ستاد برگزاری جشنواره قرار خواهد گرفت.

نظری‌پویا با بیان اینکه برگزاری این جشنواره به صورت مردمی نکته‌ای قابل توجه است؛ گفت: مخابرات در بحث های اجتماعی و فرهنگی همیشه پای کار است و فعالیت در این زمینه را به عنوان مسئولیت اجتماعی، وظیفه خود را انجام می دهیم.

وی تأکید کرد: این جشنواره برنامه ملی است که برای برگزاری آن باید همه دستگاه های استان پای کار بیایند.

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار