182296
۲۹ مهر ۱۳۹۷

نخستین سوگواره جوانه‌های عاشورایی در حرم شاهچراغ(علیه‌السلام) برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی و هنری آستان مقدس احمدی و محمدی از برگزاری نخستین سوگواره جوانه‌های عاشورایی با هدف تربیت مداحان جوان و نوجوان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، بهنام جعفری با اشاره به برگزاری نخستین سوگواره جوانه‌های عاشورایی اظهار داشت: این برنامه که امسال در سطح شیراز و در سال‌های آینده در سطح استان فارس برگزار می‌شود با انتخاب مداحان برتر نوجوان شیراز همراه است.

وی با بیان اینکه پسران گروه سنی زیر 16 سال می‌توانند در این سوگواره شرکت کنند گفت: مهلت ثبت‌نام تا 5 آبان ماه در نظر گرفته شده و زمان آزمون نیز 11 و 12 آبان ماه است.

مدیر فرهنگی هنری آستان مقدس احمدی و محمدی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این سوگواره می‌توانند به دبیرخانه ثبت نام در حرم شاهچراغ (علیه‌السلام) مراجعه کنند یا با شماره 07132131293 تماس بگیرند.

 

جعفری با اشاره به اینکه این سوگواره با همکاری کانون مداحان استان فارس برگزار می‌شود از اجرای کارگاه‌های آموزشی توسط استادان مجرب مداحی استان فارس و اعطای جوایز نفیس و معنوی به برگزیدگان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه هدف اصلی این سوگواره شناسایی مداحان نوجوان و هدایت آنها است بیان کرد: آموزش برگزیدگان با همکاری کانون مداحان در طول سال ادامه دارد تا در آینده استان فارس شاهد حضور مداحانی متخصص باشد.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار