موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
182194
۲۸ مهر ۱۳۹۷
معاون فرهنگی بنیادشهید:

مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان تجلیل می‌شوند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین مراسم تجلیل از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان در آستانه ۱۳ آبان (روز دانش آموز) خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام محمد‌حسن کاویانی‌ راد روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: تجلیل و قدردانی از نویسندگان و ناشران حوزه ایثار و شهادت و حمایت از خادمان عرصه فرهنگ پایداری از مهمترین برنامه‌ های بنیاد شهید و حوزه فرهنگی و آموزشی است.
وی تصریح کرد: به همین دلیل در آستانه سیزدهم آبان روز دانش ‌آموز از نویسندگان و ناشران برتر که در سال‌ های گذشته در حوزه ادبیات پایداری در گروه سنی کودک و نوجوان خدمات شایسته ‌ای انجام داده ‌اند تجلیل می‌ شود.
کاویانی ادامه داد: در این مراسم میزبان جمعی از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان خواهیم بود و مدیران ارشد فرهنگی کشور حضور خواهند داشت و از 10 نویسنده و پنج ناشر برتر و فعال تقدیر به عمل می‌ آید.

وی اظهار داشت: تعامل با ناشران و نویسندگان ادبیات پایداری، برگزاری نشست‌ های تخصصی نقد و بررسی کتاب و مجلات از برنامه‌ های این معاونت است که با انسجام و همت مدیران فرهنگی این حوزه تقویت می‌ شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید گفت: رسالت عظیم دستگاه‌ های فرهنگی در این مقطع انتقال موثر فرهنگ ایثار و پایداری به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است که بنیادشهید در این زمینه برنامه ‌های موثری را هدف گذاری کرده است.

 

روز 13 آبان به عنوان روز تسخیر لانه جاسوسی به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار