182183
۲۸ مهر ۱۳۹۷
با حکم مدیرعامل:

سیدحسین پیغمبری مدیرکل کانون استان یزد شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی سیدحسین پیغمبری را به مدیرکلی کانون استان یزد منصوب کرد.

به گزارش کودک پرس ، فاضل نظری در این حکم به شایستگی‌ها و سوابق سیدحسین پیغمبری اشاره و این مسوولیت را به وی سپرده است.

مدیرعامل کانون در این حکم با بیان این‌که هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم، تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان است. تحقق این هدف علاوه بر نیاز به وجود محیطی پرنشاط و امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی است.

فاضل نظری در ادامه این حکم اظهار امیدواری کرده است به واسطه تلاش عالمانه و همت مجدانه جناب‌عالی همکاران ارجمند استان یزد و از رهگذر ملاحظه‌ راهبردهای عملیاتی کانون ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسوولان دستگاه‌های ذی‌ربط آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی، در مسیر تحقق اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدم‌های موثری برداشته شود.

پیغمبری، تاکنون به عنوان کارگردان، تهیه کننده، تصویربردار، مدیر تولید و همچنین مشاور مدیرکل صدا و سیما در امور سیمای یزد فعالیت کرده است.

او همچنین به عنوان مدرس رشته‌های عکاسی، تصویربرداری، بازی‌گری و کارگردانی سینما و نمایش با دانشکده‌ها و دانشگاه‌های گوناگون هنری استان یزد همکاری و در سال‌های 73 تا 75 نیز به عنوان کارشناس مسئول فرهنگی‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد فعالیت داشته است.

«شهر اسباب بازی‌ها، «تنهایی دریا»، «دژ»، «بازی سلطان و سیاه»، «پیک نیک در میدان جنگ»، «پالتویی برای یک سرباز» و «سوگ نمایش سیراب‌ترین عطشان» عنوان نمایش‌هایی است که او کارگردانی کرده است.

پیغمبری جایگزین محمدرضا آخوندی‌ابراهیم‌آبادی شد که از بهمن سال 1396 تاکنون سرپرستی اداره ‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد را بر عهده داشت.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار