181899
۲۶ مهر ۱۳۹۷

بیش از ۲۰۰ کودک مهاجر همچنان در مراکز بازداشت آمریکا هستند

اسناد ارائه شده در یک دادگاه آمریکا نشان می‌دهد که هنوز بیش از ۲۰۰ کودک مهاجر که از والدین خود جدا شده‌اند در مراکز نگهداری و بازداشت دولت آمریکا به سر می‌برند.

به گزارش کودک پرس ، تازه ترین شکایت های مطرح شده علیه دولت آمریکا نشان می دهد که بیش از 245 کودک مهاجر که از والدین شان جدا شده‌اند همچنان در مراکز مراقبت دولت فدرال تحت نظر و بازداشت هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از این والدین 175 کودک از خاک آمریکا اخراج شده اند. از این کودکان 18 نفر در روند بازگشت به والدین خود قرار دارند و 125 کودک دیگر که والدین شان از آمریکا اخراج شده اند، ظاهرا تمایلی برای بازگشت کودکان شان به وطن ندارند و خواستار حضور در آمریکا هستند.

این اسناد نشان می دهد که والدین 27 کودک که هنوز در آمریکا هستند، تصمیم گرفته اند تا دیگر کودکان خود را قبول نکنند.

انتشار این آمارها در شرایطی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به تازگی در مصاحبه ای گفت: جدا کردن خانواده های مهاجر در مناطق مرزی می تواند مانع از مهاجرت غیرقانونی به ایالات متحده شود.در حال بررسی گزینه های دیگری برای تقویت امنیت مرزها هستیم.

 

در ماه ژوئن ترامپ مجبور شد سیاست جداکردن خانواده های مهاجر در مناطق مرزی را به خاطر انتقادات و مخالفت های گسترده داخلی و بین المللی متوقف کند. اجرای این سیاست در مرز مکزیک و آمریکا موجب جدا شدن هزاران کودک از خانواده های شان شده است.

 

اجرای این سیاست تاکنون موجب جدا شدن بیش از 2600 کودک از خانواده های شان شده است.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار