181896
۲۶ مهر ۱۳۹۷

تنها کتابخانه دارای اسباب‌بازی استان یزد در اردکان دایر است

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان گفت: کتابخانه عمومی آیت‌الله حائری این شهرستان، اولین و تنها کتابخانه استان یزد است که مجهز به بخش کتابخانه اسباب‌بازی کودک است و کودکان عضو کتابخانه می‌توانند علاوه بر کتاب،‌ اسباب‌بازی نیز امانت بگیرند.

به گزارش کودک پرس ، حسین پایدار افزود: به همت خیر اردکانی کتابخانه اسباب بازی بخش کودک کتابخانه آیت الله حائری به انواع اسباب بازی های فکری تجهیز شده و کودکان علاوه بر کتاب های کودک می توانند اسباب بازی مورد علاقه خود را نیز امانت بگیرند.
این مسئول با بیان اینکه بخش کودک این کتابخانه نیز از لحاظ منابع و برگزاری دوره های قصه گویی و نقاشی، یکی از غنی ترین بخش های کودک در سراسر استان می باشد تصریح کرد: سالن اجتماعات کتابخانه آیت الله حائری نیز در تمام ایام هفته شاهد برگزاری جلسات، کارگاه ها و دوره های آموزشی متنوع با همکاری ارگان ها و سازمان های مختلف است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی اردکان اظهار داشت: بیش از 20 کلاس اوقات فراغت با همکاری بسیج هنرمندان در ایام تابستان در کتابخانه آیت الله حائری برگزار شده است.

پایدار گفت: کتابخانه آیت الله حائری تنها کتابخانه عمومی شهرستان اردکان است که دارای بخش نابینایان می باشد و دارای حدود 200 کتاب به خط بریل و تجهیزات تولید فایل گویا است.

وی افزود: بخش مرجع و پژوهش، کمک درسی،‌ دفاع مقدس،‌ استان شناسی، دیداری شنیداری، گویا، نشریات، اطلاع رسانی، کافی نت و سالن مطالعه خواهران و برادران از جمله دیگر قسمت های این کتابخانه است.
کتابخانه حائری در سال 1356 تاسیس شد و هم اکنون با 1685 عضو فعال و بالغ بر 4100 نسخه کتاب، یکی از فعال ترین کتابخانه های شهرستان اردکان است.

 

مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار