181874
۲۵ مهر ۱۳۹۷
به میزبانی مرکز اوج کودک و نوجوان

چهارمین نشست دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان برگزار شد

چهارمین نشست دورهمی و تخصصی فعالان حوزه کودک و نوجوان 23 مهرماه و به میزبانی مرکز اوج کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، چهارمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در تاریخ 23 مهرماه در محل سالن سالن جلسات سازمان هنری و رسانه‌ای اوج برگزار گردید.

 

در این نشست نمایندگان مرکز اوج کودک و نوجوان، وزارت ارتباطات، سازمان فناوری و اطلاعات، سازمان فضای مجازی سراج، مرکز ملی فضای مجازی، دفتر پیشخوان دولت، ستاد فناوری‌های نرم و هویت ساز، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان،اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، سازمان بسیج دانش آموزشی، ماهنامه کودک، مجموعه فرزندپرتال، کودک پرس، شرکت انارستان، متینا گروپ، موسسه رسانه‌ای بصیر، مجموعه مهدپرتال، موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان، نوجوان آنلاین، مجموعه نوجوان یار، موسسه خیبر و چند نفر از افراد فعال و توانمند در حوزه کودک و نوجوان حضور داشتند.

در این نشست ابتدا یکایک اعضا به معرفی مختصر مجموعه خود پرداختند. و پس از توضیحات آقای جانباز در خصوص ظرفیت‌های اتحادیه انجمن‌های دانش آموزشی، جناب آقای ملتجی مدیر مرکز کودک و نوجوان اوج در خصوص ظرفیت‌های این مرکز و همچنین برنامه تلویزیونی اقیانوس آرام مطالبی را ارائه نمودند.

در ادامه این نشست موضوع بحثی میان اعضای جلسه در خصوص جایگاه مجموعه‌های دولتی و مجموعه های خصوصی در نشست‌های دورهمی مطرح شد. که با نظر اعضای نشست‌های دورهمی مصوب گردید، کمیته‌ای متشکل از برخی از اعضای حاضر در جلسه، در جهت ساختار دهی و تعریف نقش اعضای حاضر در جلسه و ترسیم نقشه راه نشست‌های دورهمی فعالیت خود را آغاز نماید.

به پیشنهاد جناب آقای محمودی، جلسات این کمیته هر 14 روز یکبار برگزار خواهد گردید.

نکات مطرح شده توسط اعضای جلسه، به صورت تفصیلی از کودک پرس انتشار خواهد یافت.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار