181852
۲۵ مهر ۱۳۹۷

مردم گناوه درباره کودک‌آزاری گمانه زنی نکنند

دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: مردم از هرگونه اظهارنظر و گمانه زنی در باره وقوع کودک‌آزاری در این شهرستان پرهیز کنند.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی افزود: گزارشی از موضوع کودک آزاری در این شهرستان گناوه دریافت و دادستانی برای اثبات ماجرا وارد عمل شد و فرد مورد نظر احضار و تحت بازجویی قرار گرفته است.

وی اظهارداشت: هم اینک تحقیقات از فرد موردنظر به اتهام کودک آزاری ادامه دارد و درصورت اثبات براساس قوانین برخورد شدید خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: باتوجه به قانون حمایت از کودکان و نوجوانان مصوب سال 1381 هر نوع آزار و اذیتی که موجب به مخاطره افتادن، صدمه جسمانی و روانی و اخلاقی شود، ممنوع و از نظر قانون گذار جرم محسوب می شود.

وی اظهارداشت: کودک آزاری از جرایم عمومی است که احتیاج به شاکی خصوصی ندارد و قانون گذار برای این موضوع اهمیت ویژه قایل است.
دادستان عمومی و انقلاب گناوه افزود: در ماده 237 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392 نیز یکی از مواردی که صدور قرار بازداشت موقت را با وجود قرائن کافی بر توجه به اتهام به متهم جایز دانسته، ایجاد آزار و اذیت بانوان و اطفال است.
وی گفت: دادستانی درصورت ارتکاب هرگونه اقدام مغایر با شرع و موازین اسلامی برخورد جدی خواهد کرد.

روز گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر کودک‌آزاری یک دختر هفت ساله با آب جوش توسط پدرش در بندر گناوه انتشار یافت.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار