181722
۲۵ مهر ۱۳۹۷
دبیر شورای ارتقاء آگاهی‌های معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه:

اقدامات پیشگیرانه هنری در حوزه کودکان نتایج مثبتی در آینده دارد

دبیر شورای ارتقاء آگاهی‌های عمومی، اطلاع‌رسانی و افکارسنجی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: با معطوف کردن فعالیت‌های خود در حوزه کودکان شاهد برکات آن در آینده هستیم.

به گزارش کودک پرس ، افتخاری در مراسم تقدیر از برگزیدگان و هیات داوران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وی وقوع جرم قوه قضاییه که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: توانستیم برای اولین بار در این حوزه ورود کنیم و معتقدم اگر تمام فعالیت‌های خود را به حوزه کودکان معطوف کنیم مطمئنا برکات آن را در آینده شاهد خواهیم بود.

وی افزود: ارتباطی که بین جامعه هنری و معاونت اجتماعی و پیشگیری برقرار شده بسیار خوب است و فیلم‌هایی از جشنواره فجر را انتخاب کردیم که خوش درخشیدند.

افتخاری خاطرنشان کرد: فیلم کار کثیف یکی از فیلم‌هایی بود که انتخاب کردیم و  در حال حاضر موضوع این فیلم مرتبط با مشکلی امروز  و اتفاقاتی جامعه بخصوص در موضوع پیش آمده مرتبط با مشروبات الکلی هستیم که اگر موضوع این فیلم مدنظر قرار می‌گرفت شاید امروز با این مساله مواجه نمی‌شدیم.

 

وی تصریح کرد: خوشحالیم که هدف گذاری معاونت صحیح بوده و کسانی که در این جشنواره شرکت می‌کنند خودشان درک درستی از موضوع  دارند.

افتخاری افزود: سال گذشته نیز فیلم بدون تاریخ بدون امضاء توانست خوش بدرخشد و موضوع آن موضوع بسیار خوبی بود.

وی گفت: برای معاونت افتخار بزرگی است که هدف‌گذاری درستی داشته‌ایم. وحدت بین دستگاه‌های اجرایی و حوزه هنری بسیار خوب بوده است که اگر قبل از آن به این حوزه می‌پرداختیم به نتایج بسیار بهتری می‌رسیدیم.

افتخاری با اشاره به نقش آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش و معاونت پیشگیری و وزارت ارشاد می‌توانند به نحو احسن این همبستگی را تقویت کنند و امیدوارم بتوانیم با هم‌افزایی کشوری آباد داشته باشیم.
وی گفت: در حوزه اجتماعی مبادرت به ساخت تیزرهای اجتماعی کرده‌ایم. قوه قضاییه از طریق ساخت نماهنگ موضوعاتی مثل طلاق و اعتیاد را مورد توجه قرار داده است.در حوزه طلاق یک عضو مورد ظلم مطلق قرار می‌گیرد که آن فرد کودک است.

بر اساس این گزارش در ادامه این نشست برگزیدگان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به ارائه توضیحاتی در خصوص فیلم‌ها و تولیدات هنری خود ارائه کردند.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار