موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
181638
۲۵ مهر ۱۳۹۷

برگزاری مراسم تجلیل از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نخستین مراسم تجلیل از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان در آستانه سیزدهم آبان، روز دانش‌آموز خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام محمد‌حسن کاویانی‌راد گفت: تجلیل و قدردانی از نویسندگان و ناشران حوزه ایثار و شهادت و حمایت از خادمان عرصه فرهنگ پایداری از اهم برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه فرهنگی و آموزشی است لذا در آستانه سیزدهم آبان روز دانش‌آموز از نویسندگان و ناشران برتر که در سال‌های گذشته در حوزه ادبیات پایداری در گروه سنی کودک و نوجوان خدمات شایسته‌ای انجام داده‌اند تجلیل می‌شود.

وی افزود: در این مراسم میزبان جمعی از مروجان ادبیات پایداری در حوزه کودک و نوجوان خواهیم بود و مدیران ارشد فرهنگی کشور حضور خواهند داشت و از 10 نویسنده و 5 ناشر برتر و فعال تقدیر به عمل می‌آید.

حجت الاسلام کاویانی راد اظهار داشت: تعامل با ناشران و نویسندگان ادبیات پایداری، برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و بررسی کتاب و مجلات از برنامه‌های این معاونت است که با انسجام و همت مدیران فرهنگی این حوزه تقویت می‌شود.

 

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: رسالت عظیم دستگاه‌های فرهنگی در این مقطع انتقال مؤثر فرهنگ ایثار و پایداری به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی است که بنیاد در این زمینه برنامه‌های موثری را هدف گذاری کرده است.

 

 

 

 

منبع: ایثار

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار