181233
۲۳ مهر ۱۳۹۷
سرپرست فرمانداری ارومیه:

علت بازماندن کودکان روستایی ارومیه از تحصیل بررسی می‌شود

سرپرست فرمانداری ارومیه با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای جلوگیری از بازماندن حتی یک کودک و نوجوان از تحصیل گفت: علت بازماندن کودکان روستایی ارومیه از تحصیل بررسی می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا ملامحمدی زاده در جلسه بررسی مشکلات و آسیب های متوجه حوزه دانش آموزی روستاهای ارومیه افزود: آمار بازماندن از تحصیل یا ترک تحصیل دانش آموزان در روستاهای این شهرستان تهیه شده و برنامه ریزی ها باید براساس این جزئیات علمی و فراهم کردن شرایط برای تحصیل تمامی دانش آموزان شهرستان انجام شود.
وی اضافه کرد: تامین شرایط برای تحصیل همه آینده سازان کشور از اولویت های دولت تدبیر و امید است که باید دستگاه های اجرایی مرتبط نیز اهتمام ویژه بر این امر داشته باشند.
وی بیان کرد: بررسی راهکارها و شیوه های جذب دوباره بازماندگان و دانش آموزان ترک تحصیل کرده باید به صورت مستمر در دستگاه های متولی انجام گیرد.

سرپرست فرمانداری ارومیه با اشاره به تهیه آمارهای مختلف در خصوص شاخص های حوزه آموزش در این شهرستان ادامه داد: با توجه به آمار به دست آمده درخصوص دانش آموزان روستایی که در محلی خارج از روستای محل سکونت خود تحصیل می کنند، باید اقدامات لازم برای تامین رفاه این دانش آموزان انجام شود.

ملامحمدی زاده گفت: تامین سرویس ایاب و ذهاب مناسب برای دانش آموزان روستایی ضروری است و تمهید مقدمات این امر باید در دستور کار مدیران حوزه آموزش و پرورش قرار گیرد.

 

به گزارش ایرنا، موضوع بازماندن کودکان و نوجوانان از تحصیل در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته و نهادهای مسوول، تمهیدات لازم را برای کاهش این آمار در نقاط مختلف آذربایجان غربی اندیشیده اند.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار