181123
۲۲ مهر ۱۳۹۷

کودکی به شکل نمادین به عنوان مدیر کل بهزیستی فارس، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد

مراسم نمادین حضور کودک در سمت مدیرکلی بهزیستی فارس برگزار شد، در این مراسم علی رحمانیان؛ از کودکان شیرازی به جای سید مرتضی موسوی، مدیرکل بهزیستی استان نشست و به سئوالات خبرنگار پاسخ داد.

به گزارش کودک پرس ،مراسم نمادین حضور کودک در سمت مدیر کل بهزیستی فارس برگزار شد، در این مراسم علی رحمانیان، از کودکان شیرازی به جای سید مرتضی موسوی، مدیرکل بهزیستی استان نشست به سئوالات خبرنگار پاسخ داد.

در این مراسم دیبا رحیمی، خبرنگار نمادین و سوگند پرتو آملی به عنوان تصویربردار نمادین حضور داشتند و از مدیر کل نمادین بهزیستی سئوالاتی در خصوص توجه به کودک و اهمیت هفته کودک پرسیدند.

سید مرتضی موسوی، مدیر کل بهزیستی فارس همچنین در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته کودک، گفت: یکی از بنیادها و بنیان های آموزش، آموزش مهارت های زندگی است چرا که مسئولیت پذیری و توجه کودکان به نقش آینده در جامعه را به آنان می آموزد.

وی با یادآوری این مطلب که این نقش آفرینی باعث می شود تا کودکان با نوع و همچنین جنس کار آشنا شدند، یادآور شد: کودکی که به عنوان مدیر کل بهزیستی ایفای نقش کرد، بسیار به نکات فنی و مهم توجه کرد.

دکتر موسوی با اشاره به اینکه بهترین سرمایه گذاری در بخش آموزش توجه به مهدهای کودک است و باید به کودکان توجه بیشتری شود چرا که آنان آینده سازان کشور هستند و آموزش مسئولیت پذیری می تواند در توانمند کردن کودکان برای ایجاد آینده درخشان تری برای آنان و کشور‌، موثر واقع شود.

مدیر کل بهزیستی فارس از توزیع یک وعده غذای گرم به مهدهای کودک روستایی و حاشیه شهرها خبر داد و افزود: این برنامه از فردا آغاز به کار می کند و با هدف تامین کالری مورد نیاز در رشد جسمی و رشد روان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری همایش «سه ساله های حسینی»، اضافه کرد: آموزش کودکان با فرهنگ آموزه های اسلامی از مهمترین برنامه هایی است که مد نظر قرار گرفته است و در نظر داریم که با پیوند نسل ها، این آموزه ها را به نسل جدید منتقل کنیم.

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار