181078
۲۲ مهر ۱۳۹۷

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی نماز کودک و نوجوان و خانواده در استان البرز

دوره آموزشی تربیت مربی نماز کودک و نوجوان و خانواده با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز قم ، ۱۸ و ۱۹ مهر به مدت ۱۶ ساعت در استان البرز برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مدیر ستاد اقامه نماز استان در خصوص برگزاری این دوره اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین بسترها برای انس و اقامه نماز، خانواده است که اگر خانواده اصلاح شد جامعه درست خواهد شد و خدای متعال برای رسیدن به چنین امری اینگونه دستور می‌دهد: «وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى»(طه، ۱۳۲) خانواده خود را به نماز فرمان ده؛ و بر انجام آن شکیبا باش! از تو روزی نمی‌خواهیم؛ (بلکه) ما به تو روزی می‌دهیم؛ و عاقبت نیک برای تقواست!

 

وی افزود: لذا ضرورت این مطلب احساس می‌شود که با برنامه‌ریزی مناسب و جهت‌دار برای تمامی کسانی که در حوزه نماز خانواده مشغول فعالیت هستند توانمندی مناسب و قابل توجهی برای آنان ایجاد نمود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز البرز  در خصوص اهداف برگزاری این دوره گفت: هدف از اجرای این دوره ، تربیت مربی نماز خانواده در استان ها، ارتقاء سطح علمی و مهارت افزایی مربیان بومی استان ها و گسترش فرهنگ نماز در بین خانواده ها از طریق مربیان آموزش دیده می باشد.

 

 

 

 

منبع: ستاد اقامه نماز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار