180972
۲۱ مهر ۱۳۹۷
معاون امور جوانان هلال‌احمر استان سمنان:

۴۵ ویژه برنامه کودکان توسط جمعیت هلال‌احمر استان سمنان برگزار شد

معاون امور جوانان هلال‌احمر استان بابیان اینکه این جمعیت ۴۵ویژه‌برنامه طی هفته کودک در استان برگزار کرده است، گفت: هدف از این طرح‌ها توجه به کودکان به‌عنوان آینده‌سازان جامعه است.

به گزارش کودک پرس ، مجید زرگر ضمن بیان اینکه هلال‌احمر با توجه رسالت خود در هفته کودک کوشید تا نقش مؤثرتری را به‌عنوان یک سازمان بین‌المللی در رعایت حقوق کودکان و توجه به نیازهای آن‌ها ایفا کند، ابراز داشت: درمجموع طی این هفته جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ۴۵ ویژه‌برنامه را برای کودکان برگزار کرده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجراشده طی این هفته برنامه دست‌های مهربان هلال بود که کودکان عروسک، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، کاردستی، کتاب سالم و نقاشی‌های خود را به پایگاه‌ها و شعب هلال‌احمر و یا مهدهای کودک تحویل دادند تا جمعیت هلال‌احمر آن‌ها را به دست افراد کم برخوردار برساند.

جشن هلال احمر برای ۱۵۰ کودک اتباع خارجی

معاون امور جوانان هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه طی هفته کودک برنامه‌های پرباری در سطح استان اجراشده است، ابراز داشت: پویش نذر آب از تابستان امسال توسط جمعیت هلال‌احمر شکل گرفت تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق درگیر خشک‌سالی سیستان و بلوچستان آن‌ها را از بحران موجود رهایی بخشد که این مهم در هفته کودک به شکل پررنگ‌تری دیده شد.

زرگر در ادامه تصریح کرد: تشکیل زنجیره انسانی، حضور در مراکز آتش‌نشانی، سر زدن و عیادت از کودکان بیمار و بستری در بیمارستان‌ها، دیدار با سالمندان، حضور در مراکز نیروی انتظامی، جشن بزرگ کودک در مهدی‌شهر، حضور در دفتر مدیرعامل جمعیت و تکیه زدن بر این صندلی در راستای خودباوری، دیدار با کارکنان شرکت پست ازجمله برنامه‌هایی بود که با محوریت کودکان توسط جمعیت هلال‌احمر استان صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه هلال‌احمر سازمانی بین‌المللی است بنابراین به همه کودکان توجه دارد لذا روز یک‌شنبه جشن اختصاصی برای فرزندان افغان‌ها توسط جمعیت در کانون پرورش فکری کودکان سمنان برگزار خواهد شد و ۱۵۰ کودک اتباع خارجی از خدمات این سازمان و کانون‌های پرورش فکری بهره‌مند می‌شوند.

چهاردهم لغایت بیستم مهرماه به نام هفته ملی کودک نام‌گذاری شده است.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار