180914
۲۱ مهر ۱۳۹۷

واکنش‌های گسترده به انتشار یک ویدئوی تکان‌دهنده از قتل نوجوان عراقی به خاطر چهره زنانه+ توئیت‌ها

قتل‌ها و ترورها در عراق، به نظر متوقف‌ناشدنی هستند. با این حال آخرین قتل که وحشتناک و شگفت‌آور بود، مربوط به پسر نوجوان ۱۴ ساله‌ای بود که ظاهری «زنانه» داشت.

به گزارش کودک پرس ، محمد المطیری، یک نوجوان ۱۴ ساله عراقی بود که به طرز وحشیانه‌ای در خیابان کشته شده، و از این جنایت توسط قاتلان، فیلم‌برداری شده است. این فیلم به سرعت در حال گسترش در شبکه‌های اجتماعی است. در این فیلم مقتول دیده می‌شود که روی زمین افتاده و خونریزی شدیدی دارد، اما قادر به حرکت نیست.

صدای قاتل در این ویدیو می‌آید که از پسربچه می‌پرسد «اسمت چیست؟ خانه‌ات کجاست؟» محمد نیز با گریه می‌گوید که مرا به بیمارستان ببرید و مادرم را خبر کنید. در بخشی از فیلم، مقتول می‌گوید اینها چیست که از شکمم بیرون می‌آید؟ و قاتل پاسخ می‌دهد: «اینها روده‌هایت است.»

 

 

این ویدیو به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد و موجی از خشم و محکومیت در میان عراقی‌ها به راه انداخت. عراقی‌ها و سایر اعراب واکنش‌های تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

یک کاربر در پیامی توئیتری نوشته است: «کودکی که در سال ۲۰۰۳ متولد شده، شکنجه و کشته می‌شود و روده‌هایش را از شکمش بیرون می‌کشند، چون شبیه همجنس‌گراهاست! شما داعشی هستید!»

 

 

محمد آخرین مقتول از قتل‌های زنجیره‌ای در عراق است. هفته گذشته تارا فارس، یک مدل عراقی توسط عده‌ای ناشناخته، در خیابان‌های بغداد به ضرب گلوله کشته می‌شود. چند روز قبل از آن نیز سواد العلی یک فعال حقوق بشری عراقی در ماشینش در جنوب بصره به ضرب گلوله کشته شد.

 

 

منبع: شفقنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار