180805
۲۱ مهر ۱۳۹۷

قصه‌گویی با رویکرد تمرین زندگی باید مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قزوین گفت:۲۱ امین دوره از مسابقات قصه‌گویی با رویکرد تمرین زندگی و ارائه قصه‌هایی از درون قصه‌های زندگی مردم آغاز شد تا اهمیت ویژه این موضوع در مسئولان والدین و مسئولان نمایان شود.

به گزارش کودک پرس ، مژده اروجی در آئین اختتامیه مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی که در سالن همایش کتابخانه امام خمینی قزوین برگزار شد، ضمن تبریک هفته ملی کودک اظهار داشت: امسال در مراکز کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان برنامه‌های فرهنگی و هنری با هدف برجسته سازی اهمیت دوران کودک برنامه‌ریزی شده تا نیازها و ویژگی‌های کودکان به مسئولان و خانواده‌ها نشان داده شود.

وی افزود: افتتاحیه مسابقه بین‌المللی قصه‌گویی امسال 16 مهر ماه در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار شد که در مسابقه میزبان قصه‌های بسیاری بودیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قزوین گفت: امروز قصه ‌از هنرهای قدیمی و کهن است و در تلاشیم با اجرای برنامه‌های موثر، هنر را در دنیای پر از تکنولوژی امروز فروزان تر کنیم.

 

وی تاکید کرد: با این هدف کارگاه‌ها، نشست‌ها و مسابقات مختلفی در کانون پرورش برگزار می‌کنیم که 21 امین دوره از مسابقات قصه‌گویی با رویکرد تمرین زندگی و ارائه قصه‌هایی از درون قصه‌های زندگی مردم آغاز شد.

اروجی اظهار داشت: مخاطبین جشنواره ما نوجوانان 14_18 سال، بالاتر از 18 سال و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بودند که در سه بخش تخصصی سنتی و کلاسیک، قصه گویی 90 ثانیه‌ای و ارائه مقالات برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره 85 نفر در بخش سنتی، 13 مقاله در بخش علمی، 170 نفر در بخش قصه‌گویی 90 ثانیه‌ای داشتیم که در مراسم اختتامیه برگزیدگان اعلام و تجلیل می‌شوند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان قزوین گفت: برگزیدگان این دوره 5 نفر قصه گو در بخش مربیان و آزاد، 3 نفر در بخش اعضا و 3 نفر در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌‌ها هستند که به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار