180749
۱۹ مهر ۱۳۹۷
مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین:

کانون‌های مساجد در تقویت محتوایی اوقات فراغت نقش موثری دارند

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به اهمیت فعالیت و حضور نوجوان و جوانان در کانون‌های مساجد و نقش این کانون‌ها در حوزه اوقات فراغت، گفت: کانون‌ها نقش محتوایی مهمی در اوقات فراغت دارند.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام علی رمضانی با اشاره به اینکه بهره مندی از اوقات فراغت نیازمند برنامه ریزی های دقیق است، اظهار کرد: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین امکان برای رشد و تبلور خلاقیت های گروه سنی نوجوان و جوان در شاکله مسجد به شمار می آیند.

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این مجموعه فعالیت ها در قالب کانون های مساجد سبب می شود تا در نگهداشت و تثبیت نیروی انسانی در حوزه فرهنگ و هنر با اهتمام جدی تری فعالیت شود.

وی با بیان اینکه همیاری و همکاری سایر نهادها و دستگاه ها سبب می شود کانون های مساجد بتوانند رسالت خود را در راستای تربیت نیروی جوان متعهد به منصه ظهور برسانند، تصریح کرد: تصور می کنم کانونهای مساجد تنها نهادی هستند که این همه ظرفیت را در خود جای داده اند.

رمضانی در مورد نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در ساماندهی و بهره مندی نوجوانان و جوانان از فضای مجازی در طول اوقات فراغت، گفت: امروز وظیفه داریم که توجه بیشتری را به بخش فضای مجازی در شاکله مساجد داشته باشیم و در این رابطه کانون ها نقش مهمی را ایفا می کنند چرا که با گروه سنی نوجوان و جوان ارتباط و تعامل مضاعفی دارند، بنابراین برنامه ریزی های کانون های مساجد در حوزه فضای مجازی می توانند نوجوان و جوان را در قالب یک نهاد مسجدی هدایت و راهنمایی کند تا از این فضا بیشترین بهره مندی را داشته باشند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار