180738
۱۹ مهر ۱۳۹۷
المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین؛

تیرانداز نوجوان ایرانی فینالیست شد

عرفان صلواتی تیرانداز نوجوان ایرانی در جریان چهارمین روز بازی‌های المپیک جوانان تپانچه به عنوان نفر دوم راهی فینال این رشته شد.

به گزارش کودک پرس ، ایران در رشته تیراندازی با 2 تیرانداز نوجوان، امیر سیاوش ذوالفقاریان در رشته تفنگ و عرفان صلواتی در رشته تپانچه در این دوره از بازی های المپیک جوانان شرکت کرده است.
صلواتی امروز با کسب امتیاز با کسب امتیاز 580 در دور مقدماتی جایگاه دوم را بدست آورد و راهی فینال این رشته شد. فینال این رشته ساعتی دیگر برگزار می شود.

سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان از پانزدهم مهرماه آغاز شده است و ایران با 49 ورزشکار در 17 رشته در این رقابت ها شرکت کرده است .
ورزشکاران ایران در رشته های شمشیر بازی، دو و میدانی، بسکتبال سه نفره دختران، تکواندو، بوکس، کشتی آزاد و فرنگی، وزنه برداری، سوار کاری، کاراته، جودو، شنا، قایقرانی روئینگ و کانو، تنیس روی میز، ژیمناستیک، تیراندازی، فوتسال و تیراندازی باکمان در این بازی‌ها حضور دارد.
ایران در نخستین دوره بازی المپیک نوجوانان که سال 2010 به میزبانی سنگاپور برگزار شد با 52 ورزشکار شرکت کرد و توانست پنج مدال شامل 2 طلا، 2 نقره و یک برنز بدست بیاورد.

 

جوانان ایران در دومین حضورشان در این بازی ها که سال 2014 در شهر نانجینگ چین برگزار شد، با 16 ورزشکار شرکت کرد و توانست سه مدال طلا و سه برنز بدست آورد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار