180673
۱۹ مهر ۱۳۹۷

برگزاری مسابقه ادبی با موضوع دوچرخه بین کودکان در پل‌دختر

به مناسبت هفته ملی کودک مسابقه ادبی با موضوع دوچرخه بین کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پل‌دختر برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، مسابقه ادبی با موضوع دوچرخه با حضور مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارکنان آن، مدیر، معلمان دبستان و دانش‌آموزان دخترانه شهید کاظمی (آ)، روسای اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور کتابخانه‌های عمومی، شورای بخش مرکزی و هیات دوچرخه‌سواری در کانون پرورش فکری پل‌دختر برگزار شد.

در این مسابقه کودکان و نوجوانان پیرامون شناخت، درک و رابطه خود با دوچرخه به‌عنوان وسیله‌ای ورزشی تفریحی، زیست‌محیطی و دوچرخه‌سواری متن‌های ادبی خود را ارائه دادند.

مسئول کانون پرورش فکری و نوجوانان پل‌دختر در این مراسم گفت: برگزاری این‌گونه مسابقات ادبی با موضوعات مختلف و ایستگاه‌های نقاشی به پرورش و رشد خلاقیت و ذهن کودکان و نوجوانان مؤثر و زندگی آینده آنان را ارتقا می‌بخشد.

 

بتول شریف‌زاده با تشریح برنامه‌های در حال اجرای کانون پرورش فکری در سطح شهرستان افزود: به خاطر جایگاه دوچرخه‌سواری نزد کودکان و نوجوانان این کانون یک روز از برنامه هفته کودک را با همکاری هیات دوچرخه‌سواری پل‌دختر به این مسابقه اختصاص داد.

غلام‌رضا محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پل‌دختر گفت: برگزاری این‌گونه مسابقات مانند دوچرخه‌سواری باعث ارتقا رشد فکری و شکوفایی استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان جامعه می‌شود.

در ادامه علی‌محمد قهرمانی رئیس اداره امور کتابخانه‌های عمومی پل‌دختر نیز بیان کرد: دوچرخه از آن دسته از وسایل بازی است که می‌تواند مانند کتاب و قصه‌گویی نقش ویژه‌ای در ایجاد سرگرمی و ارتقا رشد فکری کودکان مؤثر باشد.

 

در این مراسم از سوی هیات دوچرخه‌سواری شهرستان به 5 نفر از اعضای برگزیده کودک و نوجوان در این مسابقه جوایزی اهدا شد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار