180621
۱۹ مهر ۱۳۹۷
در طرح نامه‌های آسمانی اجرا می‌شود؛

نامه‌های همدلی دانش‌آموزان مشهدی برای کودکان فلسطینی

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری مشهد گفت: طرح نامه‌های آسمانی به‌مناسبت هفته حمایت از نوجوانان و جوانان فلسطینی از روز ملی کودک تا هفته آینده اجرا می‌شود و نامه‌های جمع‌آوری شده به‌دست کودکان و نوجوانان فلسطینی می‌رسد.

به گزارش کودک پرس ، حکیمه وحدانی‌پور گفت: طرح نامه‌های آسمانی به‌مناسبت هفته حمایت از نوجوانان و جوانان فلسطینی از روز ملی کودک تا هفته آینده اجرا می‌شود و نامه‌های جمع‌آوری شده از طریق اتحادیه مجمع بین‌المللی امت واحده به‌دست کودکان و نوجوانان فلسطینی می‌رسد.

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری مشهد با بیان اینکه نامه‌ها به‌دو صورت طراحی شده است؛ افزود: در شکل اول برای بچه‌های دوره دوم دبیرستان طراحی شده که به‌زبان عربی نامه می‌نویسند و شکل دوم این طرح  که مربوط به‌مقطع ابتدایی است، برای کودکان فلسطینی نقاشی می‌کشند، سر برگ فرم‌های طراحی شده نیز به‌زبان عربی است.

وی اظهار کرد: مبدع طرح نامه‌های آسمانی دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری مشهد بوده و حامی این طرح، اتحادیه مجمع بین‌المللی امت واحده است.

وحدانی‌پور بیان کرد: با هماهنگی انجام شده این طرح در دو مدرسه شهر شیراز، مجموعه مدارس شهید مطهری مشهد، مجموعه مدارس مطهر مشهد و مدارس علامه امینی مشهد برگزار می‌شود.

 

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهید مطهری مشهد یادآور شد: این طرح همزمان با روز جهانی کودک از طریق کودکان و نوجوانان مشهدی اجرا می‌شود، چراکه همه دنیا در مقابل ظلم و ستمی که به‌کودکان فلسطینی در حال اتفاق است، سکوت کرده‌اند و این کودکان با قلم خود می‌خواهند حمایت خود را از این کودکان و نوجوانان اعلام کنند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار