180566
۱۸ مهر ۱۳۹۷
همزمان با هفته ملی کودک:

۳۶۰ بادبادک‌ها آسمان قشم را رنگارنگ کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با آیین‌های روز جهانی و هفته ملی کودک، آسمان پارک زیتون قشم با به پرواز درآمدن ۳۶۰ بادبادک رنگارنگ شد.

به گزارش کودک پرس ، سید محمد امین جعفری حسینی افزود: حدود یک هزار و 200 نفر شامل مردان و زنان و فرزندانشان در برنامه جشن بادبادک ها شرکت کردند.
وی افزود: همچنین تا کنون 300 نقاشی، 80 کاردستی و 150 دل نوشته از کودکان در موضوع های آرزوی آنان برای سفر به مکان های مختلف ایران و جهان، بیان احساس نسبت به زیبایی های جزیره قشم، دریا و خلیج فارس دریافت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: امروز همچنین ویژه برنامه هایی بندر تاریخی لافت برگزار شد که مسابقه نقاشی، دل نوشته، کاردستی و نمایش عروسکی از جمله انهاست.
وی افزود: این برنامه ها با هدف حفظ آداب و رسوم سنتی و توجه به فرهنگ و میراث فرهنگی جزیره اجرا شد تا کودکان جزیره نسبت به محیط خود به عنوان جاذبه گردشگری آگاهی داشته باشند و در پاکیزگی آن بکوشند.

جعفری حسینی ادامه داد: هدیه های مختلفی از قبیل بسته های تحصیلی، لوازم التحریر، کتاب و هدایای نقدی در مجموع به ارزش 40 میلیون ریال برای آثار برتر در نظر گرفته شده است.

 

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت دارد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار