180517
۱۸ مهر ۱۳۹۷

راه‌یابی کاراته‌کای نوجوان آبیکی به لیگ قهرمانی کشور

فرزانه حبیب‌نژاد نوجوان کاراته‌کای آبیکی در لیگ کاراته بانوان استان قزوین خوش درخشید و به لیگ قهرمانی کشوری راه یافت.

به گزارش کودک پرس ، مسابقات لیگ کاراته بانوان استان قزوین جهت انتخاب کاراته‌کاران منتخب استان قزوین در اوزان مختلف برای اعزام به مسابقات لیگ قهرمانی بانوان کشور  برگزار شد.

رقابت‌های لیگ کاراته بانوان استان قزوین در رده نونهالان و نوجوانان در قسمت کاتای انفرادی و تیمی و کومیته با حضور تیم‌های سراسر استان در سالن ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تیم‌های نونهالان و نوجوانان  شهرستان آبیک  با مربیگری مربیان خانم‌ها مرانی و صوفی حضور داشتند که تیم نوجوانان به موفق به شکست حریفان شدند.

 

فرزانه حبیب‌نژاد کاراته‌کای نوجوان و مستعد تیم ب آبیک با درخشش و بروز توانایی‌های خود موفق شد نظر هیات داوران حاضر در لیگ کاراته استان را جلب کند و  برای حضور در  لیگ قهرمانی کاراته بانوان کشور انتخاب شود.

گفتنی است، فرزانه حبیب‌نژاد به عنوان تنها نماینده شهرستان آبیک در این دوره از مسابقات، تیم منتخب بانوان کاراته‌کای استان قزوین را جهت حضور در لیگ قهرمانی کشور همراهی خواهد کرد.

 

تیم منتخب کاراته بانوان استان روز پنجشنبه 19 مهرماه 97 به مسابقات که در تهران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند که کاراته‌کایآبیکی در رده نوجوانان و وزن منهای 42 گیلوگرم به رقابت خواهد پرداخت.

 یادآور می شود؛ با توجه به اینکه این ورزشکاران از هیچ‌گونه حمایت مالی برخوردار نبوده و تمام هزینه‌های حضور در مسابقات مختلف را خانواده های این ورزشکاران بر عهده دارند، امید است مسؤولان شهرستان آبیک و دست‌اندرکاران اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته شهرستان آبیک با حمایت مالی و معنوی از این ورزشکار مستعد  و خوش آتیه و دیگر ورزشکاران با استعداد گام‌های مؤثرتری در جهت شکوفایی و رشد این نخبه های ورزشی بردارند.

 

گفتنی است،  فرزانه حبیب‌نژاد نوجوان کاراته‌کای آبیکی و دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی سمائیان شهرستان آبیک است که در لیگ کاراته بانوان استان قزوین خوش درخشید و به لیگ قهرمانی کشوری راه یافت.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار