180408
۱۸ مهر ۱۳۹۷

کارگاه‌های آموزشی باشگاه‌های کتاب‌خوانی در تهران

نخستین دوره از کارگاه‌های آموزشی تسهیلگران و مربی‌های باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در روزهای شانزدهم و هفدهم مهرماه در ۲۲ منطقه تهران در حال برگزاری است.

به گزارش کودک پرس ، فراخوان ثبت‌نام در این دوره از کارگاه‌ها اول مهرماه منتشر  شد و طی امروز و فردا با حضور بیش از چندده تسهیلگر و مربی باشگاه‌های کتاب‌خوانی  در حال برگزاری است.

نظر به استقبال از این دوره آموزشی، ثبت‌نام از علاقه‌مندان  برای برگزاری دوره جدید این کارگاه‌ها تمدید شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیش‌تر و ثبت نام می‌توانند با شماره ۰۲۱۹۶۶۵۳۴۱۲ تماس بگیرند یا این‌که به وب‌سایت شبکه ترویج کتاب‌خوانی به نشانی  http://bookpromotion.ir/reading-clubs/tehran-call/  مراجعه کنند.

در این کارگاه عموم علاقه‌مندان به ترویج کتاب‌خوانی، اعم از مربی‌ مهدکودک‌ها، مربی‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، معاون‌ پرورشی مدارس، دانشجویان، کتابدارها، معلم‌های مقطع دبستان و… حضور دارند. در این کارگاه‌های ‌ترویج‌ کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، شناخت ادبیات و هنر کودک و نوجوان، ارزیابی کتاب‌های کودک و نوجوان، تشکیل و راه‌انداز باشگاه‌های کتاب‌خوانی و همچنین مستندسازی از جمله مواردی است که طی این دو روز به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. کسانی که در این‌ کارگاه‌ها شرکت کردند، از  علاقه‌مند ترویج کتاب‌خوانی  کودک و نوجوان هستند.

 

کارگاه‌های آموزشی تسهیلگران باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان توسط دفتر مطالعات برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، خانه کتاب و سازمان بهزیستی  در مناطق بیست‌ودوگانه تهران برای علاقه‌مندان در حال برگزاری است.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار