180337
۱۷ مهر ۱۳۹۷

لزوم برپایی دور‌ه‌های بلندمدت برای آگاه‌سازی مردم جزیره ابوموسی با معضل اعتیاد

فرماندار ابوموسی با اشاره به اینکه مصرف مواد مخدر بین جوانان و نوجوان رواج پیدا کرده است، اظهار کرد: ‌دستگاه‌های مرتبط در خصوص اعتیاد ‌برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت داشته باشند تا ضمن آگاه‌سازی شهروندان جزیره ابوموسی نسبت به مبارزه با این پدیده شوم زندگی آرامی را برای آنها رقم زنند.

به گزارش کودک پرس ، رضا پوربابای، فرماندار ابوموسی در نشست کمیسیون مبارزه با مواد مخدر امروز سه‌شنبه، ۱۷ مهرماه برگزار شد با بیان اینکه اعتیاد زمینه‌ بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی است، اظهار کرد: جای تأسف است که امروزه مصرف مواد مخدر بین جوانان و نوجوان رواج پیدا کرده است و این فاجعه‌ای برای جامعه است که باید برای این معظل چاره‌اندیشی کرد.
فرماندار ابوموسی با توجه به اینکه باید به آگاه‌سازی جوانان با پدیده شوم اعتیاد توجه ویژه داشت، خاطرنشان کرد: خانواده و والدین نخستین نهاد اجتماعی هستند که نقش بسزایی بر رشد و تکامل شخصیت فرزندان دارند.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی دستگاه‌های مرتبط در خصوص اعتیاد به صورت برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌‌مدت و بلندمدت ضمن آگاه‌سازی شهروندان جزیره ابوموسی نسبت به مبارزه با این پدیده شوم تأکید کرد و انجام این مهم را ضروری و الزامی برشمرد.

پوربابایی عنوان کرد: باید کلاس‌های آموزشی و مشاوره جهت بهبود زندگی افراد معتاد در چندین مرحله دوره آموزشی برگزار شود.

فرماندار شهرستان ابوموسی در پایان با تأکید بر این که باید از ظرفیت اساتید و کارشناسان خبره استان نیز استفاده بهینه برد، گفت: بر ایجاد زمینه فضای شور و نشاط از ظرفیت دریا و تجهیز امکانات ورزشی برای شهروندان ابوموسی نیز فراهم شود.

 

 

 

 

منبع:‌ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار