180300
۱۷ مهر ۱۳۹۷

بیست‌و‌یکمین جشنواره قصه‌گویی استان در کوثر

همزمان با هفته ملی کودک بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی شهرهای خلخال، هشجین و کوثر در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر گیوی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، این جشنواره با هدف ترویج و توسعه هنر قصه گویی برای کودکان و به مناسبت روز کودک برگزار می شود.

احدزاده مدیر کل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به شعار این جشنواره با عنوان “قصه زندگی من با هدف تمرین زندگی” گفت: برای برگزاری این جشنواره، استان اردبیل به 4 منطقه تقسیم شده است و در شهرهای گیوی ، نمین ، بیله سوار و مشگین شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود : در هر مرکز قصه گویی دو نفر برگزیده شده و منتخبین در روزهای 19 و 20 آبان ماه در مرحله ی منطقه ای که به صورت متمرکز با حضور 6 استان اردبیل، زنجان، گیلان، قزوین ، آذربایجان های شرقی و غربی به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

احدزاده آشتی مردم با قصه گویی و انتقال آموزه ها و پیام از نسل های گذشته به نسل آینده کشور را از اهداف مهم این جشنواره عنوان کرد و گفت : توجه بهینه و همه جانبه همه مسئولان، متولیان و خانواده ها در کنار برنامه های توسعه گری که منجر به رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان می شود از اهم برنامه های این هفته است.

مدیر کل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن اشاره به شرکت کودکان ده و 11 سال در این جشنواره خاطر نشان کرد: این جشنواره با حضور 14 قصه گو که شامل مربیان کانون ها، اعضای نوجوان و مادر بزرگ قصه گو بود، برگزار می شود.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار