180267
۱۷ مهر ۱۳۹۷

همایش سه ساله‌های حسینی با حضور ۶۰۰ کودک قزوینی اجرا می‌شود

همزمان با هفته کودک همایش سه ساله‌های حسینی(علیه‌السلام) ۲۱ مهرماه با حضور ۶۰۰ تن از مهدهای کودک در یکی از حسینیه‌های قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا وارثی افزود: این برنامه با هدف آشناسازی کودکان با سیره ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و ارزش های دینی برگزار می شود.

مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته ملی کودک برنامه های متنوعی برای کودکان مهدهای کودک اجرا می شود.
وی اضافه کرد: همزمان با روز میراث فرهنگی کودکان مهدهای کودک از اماکن تاریخی و موزه ها بازدید خواهند کرد.
وارثی در ادامه از شروع به کار باشگاه های کتابخوانی در مهدهای کودک خبر داد و گفت: مراسم افتتاح این باشگاه ها فردا 16مهرماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در مهد گل های زندگی برگزار خواهد شد.

وی، برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی کودک با حضور 600 کودک پنج و 6 ساله مهدهای کودک، بازدید مسئولان استانی از مراکز مهد کودک، شبه خانواده و توانبخشی به مناسبت گرامیداشت هفته ملی کودک و برگزاری جشنواره پرواز بادبادک ها با شرکت کودکان به همراه خانواده ها در بوستان فدک را نیز از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

وارثی همچنین از استقرار پایگاه های روز ملی کودک برای برپایی ایستگاه های نقاشی در مهدهای کودک خبر داد و افزود: این پایگاه ها با موضوع آرزوی من، نمایش، سرود، قصه گویی وبازی های گروهی در راستای رشد و تکامل کودکان درمحوطه برخی از مهدهای کودک در ساعت های 12-10 و عصرها از ساعت 18-16 راه اندازی می شود.

 

14 تا 20 مهر ماه به عنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار