180168
۱۶ مهر ۱۳۹۷
رضایی خبر داد:

اجرای برنامه‌های شهروندی با موضوع آسیب‌های اجتماعی کودکان

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های فرهنگ شهروندی با موضوع آسیب‌های اجتماعی کودکان در شهر اصفهان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از ۱۶ مهر همزمان با روز جهانی کودک اجرا خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، احمد رضایی دارافشانی با بیان اینکه برنامه های مفهومی به موضوعات کودک آزاری، کودکان کار ، کودکان بد سرپرست،که از  مهمترین اسیب های کودکان است، می پردازد، افزود: این برنامه ها در قالب چیدمان، پوستر و پرفورمنس اجرا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه چیدمان ها و نمایش پوسترها در ایستگاه مترو میدان امام حسین (علیه‌السلام) و ایوان شرقی ارگ جهان نما برگزار خواهد شد، گفت: شماری از هنرمندان در ایوان شرقی جهان نما واقع در میدان امام حسین(علیه‌السلام)، سه آسیب اجتماعی کودکان را در قالب پرفورمنس و به صورت مفهومی اجرا می کنند.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان همچنین از اهدای ۳۰ هزار کتاب با موضوع کودک و فرهنگ شهروندی در روز جهانی کودک در اصفهان نیز خبر داد و افزود: این کتاب ها در ایستگاه های مترو و مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان اهداء می شود.

رضایی با اشاره به اینکه برنامه های یاد شده با عنوان(فرصت، کودک ،شهر آینده)  و به مدت یک هفته اجرا می شوند، ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه ها توجه مردم و مسئولان به این آسیب های اجتماعی است که می تواند آینده شهر را تهدید کند.

 

وی خاطرنشان کرد: آینده شهرها در دست کودکان امروز است و به هر نحو که امروز با آنها رفتار کنیم، برایند آن را خواهیم دید.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به سایت sharvandi.net مراجعه و یا با شماره تلفن۰۳۱۳۴۴۶۷۳۶۰ الی ۶۱​تماس بگیرند.

 

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار