موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
180053
۱۶ مهر ۱۳۹۷
مدیرعامل «به‌نشر» همزمان با هفته ملی کودک و آینده خبر داد:

انتشار ۹۹ عنوان کتاب کودک و نوجوان طی ۱۹۰ ر‌وز

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: از ابتدای امسال مجموعا ۹۹ عنوان کتاب چاپ نخست و تجدید چاپ در قالب «کتاب‌های پروانه» برای گروه سنی کودک و نوجوان منتشر شده است.

به گزارش کودک پرس ، حسین سعیدی مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با بیان اینکه انتشارات آستان قدس رضوی از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه برای گروه سنی کودکان ۹۹ عنوان کتاب را روانه بازار کرده است، اظهار کرد: از این تعداد ۲۵ عنوان کتاب چاپ نخست و ۷۴ عنوان کتاب نیز تجدید چاپ شده است.
وی با بیان اینکه تیراژ مجموع کتاب‌های منتشر شده در حوزه کودک توسط انتشارات آستان قدس رضوی بالغ بر ۲۰۵ هزار نسخه رسیده است، یادآور شد: از این میان، تیراژ ۲۵ عنوان کتاب چاپ اول به مجموع شمارگان ۴۱ هزار و ۵۰۰ نسخه رسیده است.

مدیرعامل به‌نشر تاکید کرد: مجموع تیراژ کتاب‌های تجدید چاپ به‌نشر از ابتدای امسال تا پایان شهریور در قالب «کتاب‌های پروانه» با شمارگان ۱۶۴ هزار نسخه و با موضوعات شعر، داستان، رمان، مفاهیم قرآنی، قصه‌های تخیلی منتشر شده است.

وی با اشاره به چند عنوان کتابی که امسال مورد استقبال مخاطبان و تجدید چاپ قرار گرفته است، افزود: «مجموعه داستان‌های تخیلی با مفهوم قرآنی» اثر کلرژوبرت، مجموعه ترانه‌های «کی بود، کی بود» اثر ناصر کشاورز، «قصه‌های قشنگ ایرانی» بازنویسی مجید ملامحمدی، «نگاهی به زندگانی حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) اثر غلامرضا حیدری ابهری به تجدید چاپ رسیده است.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: کتاب‌های «آرزوی چهارم» نوشته اکبر صحرایی، «ستاره من» نوشته ناصر نادری، « قصه‌های نهج البلاغه ۴» نوشته مجید ملامحمدی و مجموعه شعرهای نیایش با عناوین «باید تو را پیدا کنم» اثر مرضیه تاجری و «فقط به یک اشاره» اثر سعیده اصلاحی نیز برای بار نخست به چاپ رسیده است.

تولیدات تازه «کتاب‌های پروانه» در راه انتشار

مدیرعامل به‌نشر به عناوین جدید کتاب‌های در دست انتشار گروه سنی کودکان نیز اشاره کرد و افزود: «مجموعه ترانه‌های نیایش»، «خدا نقاش خوبی است »و «مهمون آیینه‌ها» از تازه‌های تولید انتشارات آستان قدس رضوی است که در قالب «کتاب‌های پروانه» به زودی به چاپ می‌رسد.

سعیدی با بیان اینکه از سری «مجموعه ترانه‌های نیایش»، چاپ نخست عنوان کتاب‌های «خدا را خیلی دوست دارم»و «خدای آسمون صاف و آبی» در دست انتشار است، ادامه داد: از این مجموعه پیش از این عناوین «خدای مهربون من»، «خدا جونم تو خیلی مهربونی» و «خدا جونم از تو سپاسگزارم» به چاپ رسیده و روانه بازار شده است.

مدیرعامل به‌نشر در ارتباط با کتاب «خدا را خیلی دوست دارم» تاکید کرد: مولف این اثر اکرم السادات‌هاشمی پور است و تصویرگری آن را نیلوفر برومند انجام داده است که در قطع خشتی و با تیراژ ۳۰۰۰ نسخه به چاپ می‌رسد.

وی به کتاب« خدای آسمون صاف و آبی» نیز اشاره کرد و افزود: طیبه رضوانی مولف و نیلوفر برومند تصویرگر این اثر است که در قطع خشتی و با تیراژ ۳۰۰۰ نسخه منتشر می‌شود.

مدیرعامل به‌نشر به دیگر عنوان کتاب چاپ اولی که به همت انتشارات آستان قدس رضوی به زودی منتشر می‌شود، اشاره کرد و گفت: «خدا نقاش خوبی است» مجموعه اشعار مذهبی نوشته سعیده موسوی زاده و تصویرگری گلرخ مهتاج الفضل است و در قطع خشتی بزرگ و با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه به چاپ خواهد رسید.

سعیدی به دیگر عنوان کتاب در دست چاپ به‌نشر اشاره کرد و یادآور شد: «مهمون آیینه‌ها» نام این اثر داستانی، نوشته اکرم السادات‌هاشمی پور و تصویرگری مهدیه قاسمی در ارتباط با زندگی نامه حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) است که در قطع رحلی و با تیراژ ۲۰۰۰ نسخه در دست چاپ قرار دارد.

 

مدیرعامل به‌نشر همچنین در پایان با اشاره به گرامیداشت هفته ملی کودک و آینده و روزجهانی کودک خاطرنشان کرد: در این هفته براساس شعارهای نامگذاری شده کتاب‌های مرتبط با این موضوع از سوی انتشارات آستان قدس رضوی معرفی و اطلاع رسانی می‌شود.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار