180050
۱۶ مهر ۱۳۹۷

دنیای کودکان مناطق محروم را رنگ بزنیم

انجمن حامی با همكاری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوان برای بچه‌های مناطق محروم ايران مداد رنگی و دفتر نقاشی جمع‌آوری می‌كند.

به گزارش کودک پرس ، مدیر روابط عمومی انجمن حامی اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی كودک و هفته ملی كودک در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوان، مانند ساليان گذشته ويژه برنامه‌های شاد و خلاق برای كودكان و نوجوانان در حال برگزاری است كه امسال با حضور انجمن حامی (حمايت از توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم ايران) هفته ملی كودک متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: در این راستا باید گفت که تا به حال كمتر كسی در اين هفته به ياد كودكان مناطق محروم ايران بوده است؛ اما با اين فراخوان سعی داريم جاي خالي اين كودكان را در اين هفته پر كنيم.

این فعال اجتماعی با اشاره به اهداف این طرح گفت: در كتابخانه‌های مناطق محروم ايران مانند مناطقی از سيستان و بلوچستان، كردستان و آذربايجان شرقی و غربی و ايلام كودكان از امكان داشتن مداد رنگی و دفتر نقاشی و بازی‌های فكری محروم هستند و با اين فراخوان قصد داريم بتوانيم تا حد ممكن اين كمبود را از ميان برداريم.

وی افزود: شعار امسال هفته ملی كودک «آینده را باید ساخت» است که با هدف ساختن آینده‌ای رنگی برای کودکان ایران زمین این طرح برگزار خواهد شد.

دستوری در پایان و در توضیح شرایط همکاری با این طرح اظهار کرد: همه خانواده‌ها و علاقه‌مندان به شركت در اين فراخوان می‌توانند در حد توان‌شان دفتر نقاشی و مدادرنگی و بازی‌های فكری را كه نو هستند به غرفه انجمن حامی در طبقه پايين كانون پرورش فكری كودكان و نوجوان واقع در خيابان حجاب اهدا كنند.

مراسم روز جهانی کودک و هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه از ساعت ۹ الی ۱۹ در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری برپاست.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار